چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فردی که توطئه حمله به مسجد جنوب لندن را کشیده بود، در دادگاه اعتراف کرد

حوزه/ عامل توطئه بمب گذاری در مسجد جنوب لندن که پیشتر حاضر به پذیرش اتهاماتش نبود، روز گذشته در جلسه دادگاه به جرمش اعتراف کرد و در انتظار حکم محکومیت می باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل ازمترو، مردی که توطئه بمب گذاری در مسجد جنوب لندن را کشیده بود، پس از اعتراف به جرمش در انتظار حکم محکومیت می باشد.

این فرد که روز گذشته در دادگاه حاضر شد، به خریدن لوازم آتش افروزی و در اختیار داشتن ابزارهای ساخت مواد انفجاری اعتراف کرد.

استیون بیشاپ 41 ساله اعتراف کرد که پیش از یورش  پلیس به منزلش در 29 اکتبر سال گذشته توطئه حمله به مسجد بیت الفتوح در جنوب لندن را کشیده است. وی که یکی از حامیان گروه نژادپرست و راست افراطی «ایستادگی برای بریتانیا» می باشد اذعان کرد که قصدش از حمله به مسجد، گرفتن انتقام حمله تروریستی در منچستر بوده است. وی پیشتر اتهاماتش را منکر شده بود و حاضر به پذیرش جرم در اختیار داشتن مواد انفجاری و قصد به خطر انداختن جان و مال مردم را نداشته بود، با این حال اعتراف کرده بود که یک دست نوشته مربوط به چگونگی ساخت مواد انفجاری متعلق به اوست.

دادگاه به گفته های این فرد گوش داد. وی تاریخچه ای از داشتن مشکلات روانی و شماری از گزارش های روان شناسی را برای جلسه دادگاه ارائه کرده بود. پیتر لودر قاضی دادگاه اعلام کرد که تا روز چهارشنبه و اعلام حکم وی در زندان باقی می ماند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha