شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوجوانان مسلمان در هیوستون، گروه انجمن اسلامی راه اندازی کردند

حوزه/ گروهی از نوجوانان دانش آموز در مدرسه ای در شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا اقدام به راه اندازی یک انجمن اسلامی کردند که هدف فعالیت آن غرور و افتخار دینی برای جوانان مسلمان اعلام شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، گروهی از دانش آموزان و جوانان مسلمان شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا، اقدام به ایجاد یک انجمن اسلامی تازه تاسیس در مدرسه کردند.

این انجمن اسلامی که سال تحصیلی امسال تشکیل شده، فعالیت های اسلامی و میان ادیانی حداقل 30 دانش آموز مسلمان و گروهی از غیرمسلمانان را شامل می شود.

یکی از فعالیت های این انجمن اقامه نماز جماعت (دو بار در روز) قبل و بعد از آغاز روز تحصیلی می باشد، نماز جماعت مسلمانان در یک کلاس درس و با همکاری یکی از معلمان برپا می شود.

محمد یک دانش آموز سال اولی در این باره به خبرنگاران گفت: ما نمی توانیم دیگر در سایه پنهان شویم. باید به مردم نشان دهیم چه کسانی هستیم و اینکه مسلمانان انسان های درستکاری هستند.

 

این دانش آموز مسلمان که در شمال غربی هیوستون زندگی می کند، اشتیاق دارد که حس غرور دینی را به همکلاسی های مسلمان بازگرداند، تا به دین شان افتخار کرده و با افتخار اعمال دینی را انجام دهند.

وی در این باره گفت: این اجتماع تحصیلی مهم است تا نوجوانان مسلمان را به پذیرش دین شان ترغیب کنیم. ما سعی داریم اسلام را قوی نگه داریم و نگذاریم که دین ما از بدی ها تاثیر منفی بگیرد.

گفته می شود در این گروه غیرمسلمانان نیز می توانند فعالیت داشته باشد و بنیانگذاران آن بر این باور هستند حضور غیرمسلمانان می تواند سبب شود تا مردم سئوالات شان را درباره دین اسلام پرسیده و به بسیاری از سوءتفاهمات دینی آنان پاسخ داده شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha