پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بندرترکمن:

حوزه/مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها شهرستان بندرترکمن گفت: تقویت وحدت و همدلی بین مردم شیعه و سنی، هدف اصلی اعزام مبلغان به مناطق سیل زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرگان، خانم قانعی زارع، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها شهرستان بندرترکمن با حائز اهمیت خواندن کمک به هم نوعان، بیان کرد: با آغاز سیل در استان گلستان گروه تبلیغی مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها شهرستان بندرترکمن جهت کمک رسانی به هم استانی های خود اعزام شدند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها بندرترکمن خاطرنشان کرد: کارکنان و مبلغان این مدرسه ضمن بازدید و دلجویی از مردم بندرترکمن، پک های فرهنگی و پذیرایی را بین آنان توزیع کرده و در روز مبعث پیامبر مکرم اسلام(ص) 2000 پرس صبحانه در کمپ های اسکان سیل زدگان توزیع شد.

وی، هدف از اعزام این گروه را مستحکم کردن وحدت و دوستی بین اهل تسنن و تشیع دانست و افزود: کمک به هم وطنان شیعه و سنی مناطق سیل زده، زمینه های وحدت و پایداری را بیش از پیش تقویت می کند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها بندرترکمن  بیان این که صبر و شکیبایی، اخلاق نیکو و حلم و بردباری از اخلاق پیامبران است، تاکید کرد: حضور طلاب و مبلغان در بین مردم سیل زده و مشاوره های دینی جهت کاهش آلام آنان بسیار حائز اهمیت است؛ از این رو، ایجاد آرامش روانی، ارتقاء روحیه بانوان و کودکان از وظایف یک مسلمان و روحیه انقلابی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha