جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمله به مرد مسلمان در ایالت آسام هند، به خاطر فروش گوشت گاو

حوزه/ یک مرد مسلمان در ایالت آسام هندوستان، به جرم فروش گوشت گاو مورد حمله هندوهای افراطی گاوپرست قرار گرفت و مهاجمین وی را مجبور به خوردن گوشت خوک کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از آناتولی، یک مرد مسلمان در ایالت آسام، واقع در منتهای شمال شرقی هندوستان، به جرم فروش گوشت گاو مورد حمله هندوهای افراطی گاوپرست قرار گرفت.

به این مرد مسلمان با نام شوکت علی در بازار در منطقه بیسوانات در آسام حمله شد. ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود نشان می دهد که علی به زانو افتاده و گروهی از مردان خشمگین او را مورد بازخواست قرار می دهند.

سخنگوی پلیس این منطقه پس ازدریافت گزارش شکایت علی، نسبت به ضرب و شتم او وارد عمل شده است. به گفته پلیس به این مرد مسلمان اهانت شده و هندوهای گاوپرست او را مجبور به خوردن گوشت خوک کرده اند.

گفته می شود ایالت آسام در هند قوانین مبهم و پیچیده ای در رابطه با کشتار دام ها دارد. طبق قوانین این ایالت کشتار دام ها با بیش از 14 سال سن و یا دام و گله ای که قادر به کار یا تولید مثل نباشد آزاد است. طبق قانون اجازه ذبح چنین دام هایی با مجوز دام پزشک و تایید از سوی اداره رفاه حیوانات داده می شود. قوانین ایالت آسام برخلاف دیگر ایالات هندوستان، میان بوفالو، گاو یا گاو نر تفاوتی قائل نمی شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha