پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مولوی فاروقی

حوزه/امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه وحدت رمز موفقیت مسلمانان در برابر استکبار جهانی است گفت: اگر مسلمانان در کنار هم قرار گیرند و صف واحدی داشته باشند می‌توانند در یک روز اسرائیل را از بین ببرند و استکبار جهانی نمی‌تواند در برابر مسلمانان زورگویی کند.

مولوی غلام‌حیدر فاروقی امام جمعه اهل سنت بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با بیان اینکه دشمنان با ایجاد گروه های تکفیری به دنبال ضربه به مسلمانان و کشور هستند تصریح کرد: دشمنان متوجه شدند که با اتحاد و انسجام میان مسلمانان به اهداف پلید خود نمی‌رسند لذا به دنبال برانگیخته کردن احساسات مسلمانان و ایجاد جنگ و جدال میان آن‌ها هستند.

وی، اختلاف افکنی میان مسلمین را به نفع دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند نسبت به همدیگر رحم و مهربانی داشته باشید و باید سیره ایشان را در زندگی خود پیاده کنیم.

مولوی فاروقی افزود: سیره و گفتار پیامبر اکرم(ص) الگویی برای مسمانان جهان است و اگر مسلمانان نسبت به همدیگر رحم می‌داشتند و مهربان بودند امروز شاهد این همه خونریزی و کشتار نبودیم.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با تأکید بر اهمیت وحدت و انسجام در زندگی، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) حتی با دشمنان خود نیز مهربان بودند و جواب عصبانیت را با عصبانیت نمی‌دادند و برای رسیدن به وحدت و انسجام باید سیره پیامبر اکرم(ص) را در زندگی خود پیاده کنیم.

مولوی فاروقی، وحدت را رمز موفقیت مسلمانان در برابر دشمنان دانست و عنوان کرد: اگر مسلمانان در کنار هم قرار گیرند و صف واحدی داشته باشند می‌توانند در یک روز اسرائیل را از بین ببرند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: اگر کشورهای اسلامی با هم اتحاد داشته باشند استکبار جهانی نمی‌تواند در برابر مسلمانان زورگویی کند؛ درواقع دشمنان از اختلاف میان مسلمانان نهایت استفاده را می‌کنند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha