جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه خواهران ثامن الائمه(ع) تهران

حوزه/ نشست اخلاقی تربیتی با موضوع تهذیب نفس در ماه شعبان در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران معصومیه شیراز همراه با برپایی جشن و مولودی خوانی بمناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) از جمله برنامه های برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جشن میلاد با سعادت امام حسین(ع) همراه با مولودی خوانی، اجرای مسابقه، اهدای جوایز به برگزیدگان و سخنرانی از جمله برنامه هایی بوده که در مدارس علمیه خواهران سطح استان برگزار شده است.

نشست عیدانه طلاب، کادر، اساتید و مبلغین مدرسه علمیه نرجسیه(س) نورآباد ممسنی با موسس و اعضای هیئت امنا نیز برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام شاکری به بیان وظایف سنگین طلاب در جامعه پرداخت و به سوالات مطرح شده طلاب و مبلغین پاسخ داد؛ در ادامه نیز هدایایی به مناسبت عید نوروز از طرف موسس به شرکت کنندگان در جلسه اهدا شد.

همچنین طلاب مدرسه علمیه خواهران کوثر آباده نیز کمک هایی نقدی و غیر نقدی خود را به هموطنان سیل زده اهدا کردند.

مدیر و معاونان آموزش و پرورش شهرستان اقلید از دبیرستان هدی و پیش دبستانی حوزه علمیه ام الائمه(س) این شهرستان بازدید کردند.

محمود میرسلیمانی در این بازدید با تأکید بر فضای سالم و معنوی حوزه علمیه، بیان داشت: دبیرستان هدی از پیشرفت خوبی در آینده برخوردار خواهد بود.

وی خواستار تعامل بیشتر و اجرای برنامه های مشترک آموزش و پرورش با حوزه علمیه شد و با درخواست تأسیس مقطع متوسطه اول در حوزه علمیه توسط مدیر حوزه سرکار خانم طیبی موافقت کرده و قول همکاری داد.

کارگاه مقاله نویسی با حضور خانم نجمه رضایی معاون آموزش در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گله دار برگزار شد.

نشست اخلاقی تربیتی با موضوع تهذیب نفس در ماه شعبان با حضور مدیر مدرسه سرکار خانم موسوی نژاد در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران معصومیه شیراز همراه با برپایی جشن و مولودی خوانی بمناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) نیز یکی دیگر از برنامه های برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha