سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حسن کاملی فر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه سپاه در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، آماده جانفشانی و فداکاری است، بیان داشت: زمینه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و به ویژه در عرصه امداد رسانی و کمک به سیل زدگان و در هر بخش دیگری که مطابق قانون اساسی، انقلاب اسلامی احساس نیاز کند، سپاه آمادگی حضور و جانفشانی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر صبح امروز در آیین بزرگداشت روز پاسدار در تالار شهید مهدی باکری سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تراز پاسدار، خودسازی است، بیان داشت: پاسداری تراز می‌خواهد و الگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام حسین(ع) هست که تمام دارایی‌اش را در راه دفاع از دین فدا کرد.

وی با تأکید بر اینکه خودسازی و معنویت در سپاه مسئله‌ای مهم است، افزود: پاسدار انقلاب اسلامی اگر ابتلا به عوارض دنیوی را ننگ نداند و روی ساختن خودش کار نکند، این یعنی سپاه نداریم. میدان امروز سپاه، میدان خودسازی و مبارزه با نفس است و بدون آن نمی توان ذی پاسداری داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به برجسته بودن روحیه جهادی و عاشورایی در سپاه، خاطرنشان کرد: با وجود تمامی خباثت‌ها و توطئه‌ها علیه سپاه، توان و آمادگی سپاه برای مقابله با هرگونه تهدید امنیتی و نظامی، بیشتر از هر زمان دیگری است. حضور سپاه در تمامی مرزهای کشور و حتی خارج از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، امنیتی پایدار برای کشورمان به ارمغان آورده است.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر با بیان اینکه دشمنان از روی استیصال و ناتوانی دست به خباثت علیه سپاه می‌زنند، بیان داشت: دشمنان ما هیچ راهی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند و از این رو به این نتیجه رسیده‌اند تنها راه مقابله با ایران، تحریم و فشارهای اقتصادی است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، آماده جانفشانی و فداکاری است، بیان داشت: زمینه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و به ویژه در عرصه امداد رسانی و کمک به سیل زدگان و در هر بخش دیگری که مطابق قانون اساسی، انقلاب اسلامی احساس نیاز کند، سپاه آمادگی حضور و جانفشانی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر اینکه سپاه قدرت بازدارندگی بی‌نظیری برای ایران است، گفت: دشمنان شناسنامه‌دار جمهوری اسلامی ایران با تدابیر و اقدامات سپاه دشمنی و خباثت می‌کنند چرا که تمام نقشه‌های شیطانی آنان را در خاورمیانه نقش بر آب کرده است. برآورد دشمن این است که به دلیل این قدرت بازدارندگی درون زا، هیچ حرکت نظامی و امنیتی امکان پذیر نیست و با شکست مواجه می‌شود.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر، مدیریت جهادی را یکی از راه‌های تحقق رونق تولید در کشور دانست و گفت: باید با تلاش مخلصانه و از خود گذشتگی، مشکلات تولید مرتفع شده و به سمت شکوفایی گام برداریم. تغییر نگاه مسئولین هم از اهمیت ویژه‌ای برای رونق تولید برخوردار است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha