پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: پاسداران این کشور نه تنها در دفاع از این خاک و مرزها رسالت مهمی داشته، بلکه امروز هم در بازسازی و سازندگی ایران اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: پاسداران ایران اسلامی با ولایت مداری، از هیچ تلاشی جهت آسایش و امینت این کشور دریغ نمی کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا به مصاف سپاه کفر رفت و به همراه یاران وفادارش به شهادت رسید و به انسان های آزاده درس ایثار و شجاعت ونیکی آموخت و الگوی کامل پاسداری از ارزش های اسلامی است.

اعضو شورای حوزه علمیه قزوین  عنوان کرد: سیدالشهدا(ع) بزرگ پاسداری است که با نثار همه هستی خود از اسلام و قرآن دفاع کرد و با فداکاری بی نظیرش درس آزادگی و عزت را برای همیشه تاریخ به آزادگان جهان آموخت.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پاسداران این کشور نه تنها در دفاع از این خاک و مرزها رسالت مهمی داشته، بلکه  امروز هم در بازسازی و سازندگی ایران اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha