پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانم انصاری

به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) مراسم جشنی با حضور طلاب واساتید حوزه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم انصاری در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وولادت حضرت امام حسین(ع) به لذتهای مادی ودنیایی پرداخت وگفت:لذتهای مادی ودنیایی هر چه بیشتر باشد دلزدگی نیز بیشتر می باشد وانسان اقناع نمی شود.

استاد حوزه علمیه خواهران آبیک بیان کرد: لذتهای معنوی واخروی در این جهان به خوبی می توانیم مشاهده نماییم که نمونه آن محبت وخدمتگزاری به ائمه اطهار(ع) و دستگاه حضرت امام حسین(ع) که هیچ گاه دلزدگی وخستگی را بر ای انسان به ارمغان نمی آورد.

وی اظهار کرد: ماه شعبان ماه بسیار شریف وبا عظمتی است که این ماه منزلگاهی از منازل سیروروحانی انسان است.

خانم انصاری خاطرنشان کرد: انسان های بیدار وصاحبان سیروسلوک با بهره گیری از فوائد ماه شعبان ونشستن بر سفره های گسترده رحمت وسعادت قرب وبندگی خداوند وارد می شود.

وی اظهار کرد: از اعمال مهم ماه شعبان تقرب به حضرت ولی عصر(عج) وتاسی به بزرگانی است که در این ماه متول شده که میلاد این امامان بزرگوار شادی وبرکت فراوانی بخشیده است.

استاد حوزه علمیه خواهران زینبیه به ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) را لازمه چهار شرط اصلی دانست و بیان کرد: چهار شرط اصلی لازمه حضور حضرت ولی عصر(عج) می باشد که عبارتند ازدوری از گناهان ، طرح وبرنامه ،یاران باوفا ،آمادگی عمومی وجهانی می باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha