سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رساندن کمک های اهدایی دفاتر مراجع عظام به دست سیل زدگان  روستای «چمبتان»

حوزه/ دفاتر مراجع عظام تقلید در پی وقوع سیل اخیر در کشور از جمله استان کرمانشاه با ارسال و توزیع دور اول اقلام اهدایی به سیل زدگان روستای چمبتان، جلوه هایی از اُمید و مهربانی را به معرض نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، در پی بارشهای شدید و به راه افتادن سیل در مناطق مختلف کشور و استان کرمانشاه از جمله روستای «چمبتان» در اولین ساعات حادثه نیروهای امدادگر و نهادهای خدمت رسان با تلاش شبانه روزی تمامی امکانات خود را جهت امدادرسانی به مردم منطقه به خدمت گرفتند.

همچنین در اقدامی خداپسندانه دفاتر مراجع عظام با ارسال محموله ای از نیازمندی های مردم سیل زده که همراه با حس عطوفت دینی و انسانی را به دنبال داشت، صحنه هایی از اُمید به زندگی را در بین مردم زحمتکش و کشاورز « چمبتان» بوجود آورد.

 اقلام اهدایی دفاتر مراجع عظام به سیل زدگان روستای «چمبتان» که توسط مبلغین بومی استان در بین سیل زدگان نیازمند توزیع شد، شامل پتو- لباس گرم- پوشک بچه- اقلامبهداشتی زنانه، کفش و ...می باشد.

 این نکته را نباید فراموش کرد:الگوی توزیع خانه به خانه کمکهای مردمی از طریق معتمدین محلی بویژه روحانیت محلی، بعنوان الگویی موفق در توزیع آبرومند، منصفانه و در کمال آرامش، بهترین راهکار می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha