شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ر دیدار جمعی از جانبازان بر لزوم حاکم شدن فرهنگ تشکر و قدردانی از جانبازان در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در آستانه چهارم شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در دیدار جمعی از جانبازان تبریز، گفت: تنها روز جانباز برای قدردانی از این عزیزان کفایت نمی کند چون جانبازان ما بزرگترین سرمایه خود را که سلامتی است در راه خدا تقدیم کرده‌اند که کار بسیار بزرگی است و مانیز همیشه مدیون ایثارگریهای جانبازان دوران دفاع مقدس هستیم.

وی حضرت ابوالفضل العباس، علمدار بزرگ کربلا را تربیت یافته دامان شجاعت و معرفت ولایت و نشانه غیرت خواند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ماه شعبان را ماه اصلاح انسان، زدودن غفلت و زدودن ظلمت ازدلها و ماه ذکر، دعا و آماده شدن برای مهمانی خداوند برشمرد و خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم به مهمانی خداوند وارد شویم نیاز به مقدماتی دارد که ماههای رجب و شعبان نیز برای همین آمادگی برای مهمانی خداوند است که باید آن‌را غنمیمت بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به نامگذاری سوم شعبان و روز ولادت حضرت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار، گفت: این ابتکار امام راحل جهت‌دهی و نشان دادن راه است و پاسداران انقلاب اسلامی هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون و روزهای مختلف نشان دادند که واقعا شایستگی عنوان پاسداری از اسلام و انقلاب را دارند.

وی با تجلیل از خدمات سپاهیان عاشورا در مناطق سیل زده گفت: سپاه عاشورای استان اولین سپاه استانی بود که در نخستین لحظات وقوع سیل در استان گلستان حضور یافت و برای خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان اقدام کرد.

امام جمعه تبریز همچنین بر لزوم حاکم شدن فرهنگ تشکر و قدردانی از جانبازان در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha