پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که این اقدام آمریکایی ها نشان دهنده خصومت و عصبانیت آنها از پیروزی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه است، بیان داشت: امروز آمریکا پس از سال ها سرمایه گذاری در خاورمیانه با شکست جدی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اقدام آمریکایی ها در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی گفت: این اقدام دولتمردان آمریکایی بار دیگر خباثت آنها علیه ملت ایران را به اثبات رساند.

وی با بیان این که آمریکا نمی تواند با این گونه اقدامات خود جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در منطقه تضعیف کند، افزود: آمریکایی ها اطمینان داشته باشند با این اقدام آنها جایگاه و محبوبیت سپاه در داخل کشور و همچنین منطقه دو چندان خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که این اقدام آمریکایی ها نشان دهنده خصومت و عصبانیت آنها از پیروزی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه است، بیان داشت: امروز آمریکا پس از سال ها سرمایه گذاری در خاورمیانه با شکست جدی مواجه شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 57 به فرمان امام خمینی(ره) در کشورمان تأسیس شد و تا به امروز خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف به ملت ایران ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: تروریست نامیدن سپاه پاسداران که از متن ملت ایران برخواسته حماقت بزرگی از سوی مقامات جنایت کار آمریکایی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه مهم ترین نقش را در نابودی داعش در منطقه ایفا کرده است، بیان داشت: اگر نقش آفرینی و مجاهدت سپاهیان اسلام در عراق و سوریه نبود امروز داعش در این کشورها حکومت می کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکایی ها از تروریست های داعشی بر همگان آشکار شده، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکیل جبهه مقاومت در منطقه شکست سنگینی را به آمریکایی ها تحمیل کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این اقدام آمریکایی ها موجی از عصبانیت را در ایران اسلامی به وجود آورد، بیان داشت: امروز یک وحدت و همبستگی ملت در دفاع و حمایت از سپاه در کشورمان وجود دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت حمایت و تقویت از سپاه در کشورمان تأکید کرد و گفت: با توجه به این اقدام دولتمردان جنایت کار آمریکایی، ضرورت تقویت جایگاه سپاه در بخش های مختلف امری ضروری است.

وی به خوشحالی صهیونیست ها پس از این اقدام رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: این اقدام جنایت کارانه ترامپ خوش خدمتی آشکاری برای نتانیاهو در آستانه انتخابات این رژیم اشغال گر بوده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha