جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

حوزه/ از نظر درسی موفق باشید چون اگر نباشید در مدرسه مقبولیت کافی را نخواهید داشت. از نظر اخلاقی قوی باشید. از لحاظ مطالعه کم نیاورید و دستتان پر باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir، مسئله حجاب در مدارس دخترانه از ماجراهایی است که تقریبا پایانی نداشته و هر روز در نقطه ای از مدرسه نقل بحث بچه ها است.

دکتر امیرحسین بانکی‌پور متخصص و نویسنده ای است که هم کتاب هایش رنگ و بوی بحث حجاب و حیا را دارد و هم مخاطبش در این کتاب ها جوانان و نوجوانان هستند. با او هم‌صحبت شدیم تا برای‌مان بگوید چگونه با حفظ ارتباط و دوستی با بچه‌ها هم مبلغ خوبی برای حجاب باشیم و هم دست‌مان در مباحث پر و پیمان باشد.

 

* خوش اخلاق و صبور

سؤال: یک تبلیغ‌کننده خوب برای حجاب چه ویژگی هایی را باید در خودش ایجاد کند؟

 

اول از نظر درسی موفق باشید چون اگر نباشید در مدرسه مقبولیت کافی را نخواهید داشت. دوم آنکه از نظر  اخلاقی قوی باشید. از لحاظ مطالعه کم نیاورید و دستتان پر باشد. بتوانید پاسخ سؤال‌هایی در مورد حجاب و موارد این چنینی را بدهید، نباید در پاسخ دادن بمانید. حلم و صبر داشته و برای نتیجه گرفتن در این کارها عجول نباشید. نکته آخر اینکه روحیه خدمت به خلق خدا را در خودتان تقویت کنید. این‌ها ویژگی های یک مبلغ خوب می تواند باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha