سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ آیت الله طبرسی با اشاره به این که کمک به محرومان و مستضعفان همواره جزء مهم ترین دغدغه های نظام اسلامی است، گفت: خوشبختانه کارنامه نظام اسلامی در چهل سال اخیر در این عرصه مهم کاملاً روشن و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) به خدمات ارزشمند این نهاد مردمی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کمک و رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه اسلامی است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که امام خمینی(ره) همواره دغدغه رسیدگی به محرومان جامعه اسلامی را داشتند، افزود: امروز نیز مقام معظم رهبری همان مسیر با قدرت و جدیت ادامه می دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات بسیار مهمی را به خانواده های تحت پوشش خود تاکنون ارائه کرده، بیان داشت: این نهاد حمایتی با اقدامات خود آثار و برکات ارزشمندی در جامعه اسلامی به یادگار گذاشته است.

امام جمعه ساری با بیان این که باید با اقدامات مناسب فقر و محرومیت از چهره جامعه اسلامی برداشته شود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید ضمن حمایت از خانواده های محروم و مستضعف زمینه توانمند سازی آنها را فراهم کند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که کمک به محرومان و مستضعفان همواره جزء مهم ترین دغدغه های نظام اسلامی بوده، بیان داشت: خوشبختانه کارنامه نظام اسلامی در چهل سال اخیر در این عرصه مهم کاملاً روشن و قابل تقدیر است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کشور امروز وضعیت اقشار ضعیف جامعه مناسب نیست، خاطرنشان کرد: باید با توجه به شرایط اقتصادی کشور، میزان حمایت کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی از این خانواده ها بیشتر شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سیل اخیر در مازندران اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این سیل خسارت های بسیاری را به منازل و زیرساخت های برخی شهرها و روستاهای استان وارد کرد، بیان داشت: امیدواریم کمیته امداد امام خمینی(ره) همانند گذشته حمایت های مناسبی از خانواده های آسیب دیده انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسئولان باید همه توان خود را برای حمایت از آسیب دیدگان سیل اخیر به کار گیرند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آحاد مردم و مسئولان با همت عالی توانستند از بحران به وجود آمده عبور کنند و در این مقطع حساس مردم سیل زده استان برای بازگشت به منازل و سیر طبیعی زندگی خود نیازمند حمایت های بیشتری هستند. 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که حس نوع دوستی همواره در ملت بزرگ ایران آشکار و زنده بوده، بیان داشت: در جریان سیل اخیر نیز مردم کشورمان با همه توان خود به کمک سیل زدگان در سراسر کشور شتافتند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha