پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاندار

حوزه/استاندار خراسان جنوبی با اعلام اینکه در سفر آقای نوبخت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل یادمان های شهدا تصویب شد، گفت: شاید بتوان از این اعتبار در صورت تخصیص برای موزه استکبارستیزی طبس استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، محمدصادق معتمدیان استاندار  خراسان جنوبی، عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: امسال شرایط متفاوت است و با توجه به اقدام احمقانه آمریکایی ها در خصوص سپاه، می طلبد که برنامه ریزی بیشتری برای گرامی داشت واقعه پنجم اردیبهشت داشته باشیم.

وی افزود: بهتر است به جای برگزاری مراسمات در یک روز، به مدت یک هفته برنامه ها را ادامه دهیم که البته باید برنامه هایی متفاوت با سال های گذشته داشته باشیم.

استاندار  خراسان جنوبی با اشاره به اینکه واقعه شن های روان، موضوعی ملی است و می طلبد توجه ملی بیشتری نسبت به این موضوع شود، گفت: لازم است در استان نیز کمیته ای تشکیل شود و پیشنهاداتی بیاید تا موضوعات متنوع تری را داشته باشیم.

معتمدیان در خصوص پوشش رسانه ای مراسم بیان کرد: علاوه بر پوشش در رسانه های داخلی لازم است پوشش بین المللی داده شود که در شرایط کنونی کشور برد بیشتری خواهد داشت و برای این کار فرصت خوبی است حتی از شبکه های «پرس تی وی» و «العالم» هم دعوت به عمل آورد.

استاندار  خراسان جنوبی با اعلام اینکه در سفر آقای «نوبخت» مبلغ 30 میلیارد تومان برای تکمیل یادمان های شهدا تصویب شد، گفت: شاید بتوان از این اعتبار در صورت تخصیص برای موزه استکبارستیزی طبس استفاده کرد.

معتمدیان در رابطه با تدوین و تکیل دانشنامه دفاع مقدس نیز عنوان کرد: همه دستگاه های استان باید همکاری کنند تا این پروژه در اسراع وقت به اتمام برسد و گزارشی از همکاری دستگاه ها ارائه شود.

وی درخصوص باغ موزه دفاع مقدس مرکز استان، خاطرنشان کرد: باغ موزه دفاع مقدس بیرجند را می توان با همکاری دستگاه های اجرایی خود استان به اتمام رساند و اگر بخواهیم منتظر بودجه های ملی باشیم شاید صد سال طول بکشد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha