جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیینه دار

حوزه/مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی از تولید انیمیشن واقعیت مجازی با عنوان «شکست آمریکا» خبر داد و گفت: این انیمیشن ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان است و مجوز پخش آن صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، علیرضا آیینه دار مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی عصر سه شنبه در  شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: سال گذشته به عنوان یک فرصت به گرامی داشت واقعه پنجم اردیبهشت نگاه کردیم که می توان استان را در سطح کشور مطرح کرد.

وی افزود: در سال گذشته در روز پنج اردیبهشت صبح تا ظهر با 24 شبکه استانی 6 شبکه سراسری و 2 شبکه بین المللی و 10 شبکه رادیویی ارتباط گرفتیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال هم تدابیر خاصی اندیشیدیم عنوان کرد: هیچ امکان زیرساختی برای پخش زنده نداریم و باتوجه به اینکه امسال بحران سیل در برخی استان های کشور رخ داده ممکن است تهران نتواند برخی امکانات پخش زنده را در اختیار ما بگذارد.

آیینه دار خاطرنشان کرد: حتما باید فیبر نوری و اینترنت پر سرعت را تدارک ببینیم که اگر تجهیزات پخش زنده آماده نشد خودمان انجام دهیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه واقعه شن های روان یک نماد و نمونه عینی از شکست امریکا در ایران است باید بیشتر به آن توجه کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی با اعلام اینکه انیمیشن واقعیت مجازی با عنوان «شکست آمریکا» را تولید کردیم مطرح کرد: این انیمیشن ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان است و مجوز پخش آن صادر شده است.

آیینه دار ادامه داد: این کار که سه بعدی طراحی شده به صورت انگشت شمار در کشور انجام شده و یک سال زمان برده و تا این لحظه بیش از 50 میلیون تومان برایش هزینه شده که ظرف دو سه روز آینده رونمایی خواهد شد.

همچنین ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که با آن روبرو شدیم و دشمنی هایی که امریکا جدیدا انجام داده، نیاز است این مراسم با عمق بیشتری انجام شود.

وی اضافه کرد: جریان های فرهنگی می تواند کمک کند و در همین خصوص نمایشگاه عکسی در آنجا برپا خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین شب شعری تحت عنوان «رستاخیز شن ها» را با حضور شاعران برجسته کشوری و استانی برنامه ریزی کرده ایم که شعرا اشعار خود را در این بستر ارائه دهند.

نبی زاده خاطرنشان کرد: آمادگی داریم فعالیت های گسترده دیگری در این زمینه انجام دهیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha