جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سپاه

حوزه/ چهار تن از ائمه جمعه آذربایجان‌غربی به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» چهار تن از ائمه جمعه آذربایجان‌غربی به قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی آمریکا واکنش نشان دادند.

متن پیام حجت الاسلام عیسی برادری امام جمعه تکاب درپی قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی توسط رئیس جمهور آمریکا، به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

در آستانه میلاد سید و سالار شهیدان،  سرور آزادگان و اسوه شجاعت، حضرت ابی عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، رئیس جمهور بی‌خرد آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

سپاه پاسداران مصداق بارز آنتی تروریسم بوده و مایه امنیت ایران عزیز است.

امام عزیز در وصف آن می‌فرماید: "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود." و رهبر معظم انقلاب نیز می فرماید: "سپاه پاسدار انقلاب است."

سپاه برای دشمنان بسان خارچشمی است که تحملش از توانشان خارج بوده و این حرکت آمریکا نتیجه شکست‌های پی در پی آنان از این نیروی نظامی، ارزشی و اعتقادی است و در سال‌های اخیر بازوان استکبار جهانی در منطقه، یعنی گروه‌های تروریستی، با تیزبینی و همت سپاه پاسداران در جنگ‌های نیابتی، قلع و قمع شده و از پای درآمده‌اند.

اکنون خشم دشمنان اسلام و انقلاب از این نهاد مقدس، امری طبیعی و البته باعث افتخار پاسداران عزیز است که تحت هیچ شرایطی برای خرسندسازی دشمنان انقلاب، میدان نداده و همواره گوش به فرمان ولی فقیه و در خط امام و شهدا قدم برداشته‌اند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حفظ ارزش‌های والای آن، ذره‌ای کوتاهی نکرده‌اند.

امروز ملت ایران به وجود سپاه پاسداران افتخار می‌کند و جهاد عزتمندانه شیرمردان پاسدار خود را در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و عمرانی ارج نهاده و یقین دارد که این بار نیز دشمن در رسیدن به هدف خود، ناکام مانده و سپاه پاسداران در دامن انقلاب اسلامی، راه درخشان عزت و سربلندی را با موفقیت خواهد پیمود و نقش راهبردی خود را در این منطقه استراتژیک به نحو احسن ایفا خواهد نمود.

امام جمعه شهرستان پلدشت: همه ملت ایران سپاهی و پاسدار هستند

حجت الاسلام وحید طالبی با محکومیت اقدام رئیس جمهور نابخرد آمریکا گفت: آمریکا هنوز شناخت درستی از ملت و کشور ما ندارد و اقداماتشان نیز بی نتیجه می ماند و همه ملت ایران سپاهی و پاسدار هستند، دستاوردها و اقدامات سپاه پاسداران به حدی بوده است که دشمنان و استکبار را به وحشت انداخته است.

امام جمعه پلدشت ضمن حمایت قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران پشتوانه نظام و انقلاب بوده و مردم و دولت از این نهاد مقدس حمایت کرده و و خواهند کرد.

امام جمعه ماکو: سپاه پاسداران برآمده از مردم است

متن پیام امام جمعه شهرستان ماکو به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم ... (سوره مبارکه انفال آیه 60)

سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های بی‌نظیر و بزرگ ملّت رشید ایران اسلامی و برآمده از متن امّت اسلامی است و براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیرو‌های مسلّح مقتدر و پرتوان در کنار ارتش بوده است و در طول عمر با برکت خود از جمله هشت سال دفاع مقدس، مقابله با جریان نفاق و فتنه، سازندگی کشور و کمک مستشاری به کشورهای مظلوم منطقه و جبهه مقاومت برای مبارزه با تروریسم خبیث جهانی، برگ زرّینی است که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی می‌درخشد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن اقدام ددمنشانه و خباثت آلود رئیس‌جمهور پلید آمریکای جهانخوار در معرفی نهاد مقدّس سپاه پاسداران به‌ عنوان سازمان تروریستی، حمایت همه‌جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام متقابل شورای عالی امنیت ملّی کشور عزیزمان اعلام می‌دارم؛ بدیهی است امنیت ملّی ایران اسلامی و نیرو‌های مسلح آن جزء خطوط قرمز ملّت شریف ایران می‌باشد.

امام جمعه میاندوآب: همه ما پاسدار و سپاهی هستیم

حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در دیدار  جمعی از اعضای شورای اداری و مردم میاندوآب با فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مناسبت روز پاسدار گفت: اگر سپاه نبود، کشور نبود و همه ما پاسدار و سپاهی هستیم، سپاه پاسدار حریم ولایت و مایه اقتدار نظام و خار چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: در هر کجا بحث معنویت و دفاع از نظام، انقلاب و ولایت است، سپاه پاسداران آنجا حاضر بوده و جان فشانی می‌کند، در قضیه سیل نیز سپاه با اینکه وظیفه اصلی‌اش نبود، اولین قدم‌ها برای خدمت رسانی به مردم را انجام داد

امام جمعه میاندوآب افزود: در گام دوم انقلاب با استفاده از تجربه اول انقلاب برای تعالی نظام اسلامی و با وحدت به پیش خواهیم رفت  و حضورهمه اعضای شورای اداری نشان دهنده وحدت مردم و مسئولان بوده و بیانگر این است که سپاه و بسیج نیروی مردمی و از بطن جامعه است و ما اعلام می‌کنیم که پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام حسن‌زاده اضافه کرد: ژنرال چهار ستاره آمریکایی با هفت تریلیارد دلار کثیف عربستانی و با کمک 40 کشور دیگر می‌خواستند و تلاش می‌کردند که بشار اسد برود ولی ژنرال 2 ستاره ایرانی با بودجه اندک در مقابل آنها ایستادند و جبهه مقاومت را حفظ کردند و بشار اسد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha