جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور مدیر و معاونان حوزه ایلام به روستای سیل زده چم شیر

حوزه/ روستای چم شیر از توابع شهرستان سیروان استان ایلام، یکی از روستاهایی سیل زده ای است که در محاصره آب قرار دارد و باتوجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه سیمره، بیش از نیمی از ساختمان های روستا و مزارع کشاورزی این منطقه به زیر آب رفته است ...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، روستای چم شیر از توابع شهرستان سیروان استان ایلام، یکی از روستاهایی سیل زده ای است که در محاصره آب قرار دارد و باتوجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه سیمره، بیش از نیمی از ساختمان های روستا و مزارع کشاورزی این منطقه به زیر آب رفته و جان اهالی در خطر است.

روستاییان حاضر به ترک خانه های خود نمی شوند و بر تحقق وعده های مسئولان و پیگیری مطالبات خود تاکید می کنند.

عصر دیروز حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام به همراه معاونان حوزه استان از مناطق سیل زده شهرستان سیروان بازدید کردند و برای متقاعد کردن مردم روستای چم شیر به تخلیه روستا، با قایق خود را به این روستا رساندند و در جریان مشکلات و مطالبات آنان قرار گرفتند.

باتوجه به سیل اخیر راه ارتباطی این روستا قطع است و گروه های جهادی درحال انجام علمیات برای ترمیم پل ارتباطی این روستا هستند. همچنین گروه هایی از طلاب و روحانیون جهادی و نیرو های زحمت کش سپاه ، هلال احمر و ستاد بحران استان ایلام درحال کمک رسانی به مردم اند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha