سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
راویان

آزاده دوران دفاع مقدس به نقش جهادی نیروهای سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و کمک به سیل زدگان کشورمان اشاره کرد و گفت: در دوران جنگ وقتی لباس های پاسداران را فشار می دادند خون می چکید و الان ا ز لباسهای این عزیزان آب و گل می ریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حبیبی آزاده دوران دفاع مقدس، شب گذشته به مناسبت ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در همایش راویان دفاع مقدس در تالار علامه فیض دانشگاه کاشان ضمن بیان خاطراتی از دوران اسارت خود، گفت: رزمندگان خصوصاً نیروهای سپاه و بسیج همان طور که در پیروزی دفاع مقدس نقش مهمی داشتند، در حال حاضر نیز در محافظت از دستاوردهای انقلاب نقش بی بدیلی دارند.

وی، با محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، عصبانی بودن  استکبار جهانی از سپاه را به خاطر نابود کردن داعش و شکست آنها در منطقه عنوان کرد و افزود: ترامپ بداند که با تروریست خواندن سپاه پاسداران محبت ملت ایران و مسلمانان منطقه نسبت به سپاه بیشتر شده است.

این آزاده دوران دفاع مقدس در ادامه به حضور جهادی نیروهای سپاه پاسداران در حوادث زلزله و سیل در کنار نیروهای ارتشی، هلال احمر، دولتمردن، مردم، روحانیون و... اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی به خاطر وحدتی که بین کلیه اقشار جامعه وجود دارد در حال کور شدن است.

حبیبی به نقش جهادی نیروهای سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و کمک به سیل زدگان  کشورمان اشاره  کرد و گفت: در دوران جنگ وقتی لباس های پاسدران را فشار می دادند خون می چکید و الان ا زلباسهای  این عزیزان آب و گل می ریزد.

وی با بیان اینکه دشمن از وحدت و یکپارچگی مردم ایران عصبانی است، اظهار کرد: ملت ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری توانسته با عبور از تمام بحران ها درمقابل استکبارجهانی و زیاده خواهان بایستد و قطعا درحال حاضر نیز منسجم تر از قبل در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.

حبیبی با بیان اینکه انسانهای صالح و باتقوا هیچ موقع گول وعده های شیطانی دشمنان را نمی خورند، گفت: علیرغم این که خداوند وعده های شیرینی به بندگان صالح داده است، عده ای به دنیال وعده های نسیه  و بدودن نتیجه  می روند.

بر پایه این گزارش، پس ازاجرای سرود دانش آموزان مدرسه شاهد، مدیحه سرایی و مولود خوانی مداحان اهل بیت(ع) و بیان خاطرات جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، به شرکت کنندگانی که نامشان عباس و ابوالفضل بود، هدایای ارزشمندی تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha