جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امداد رسانی هوایی به سیل زدگان لرستان

حوزه/ در این روزها عده زیادی را می دیدم که در کنار تلاش و خدمتشان علاقه زیادی به پرواز با هلیکوپتر داشتند و با هر تلاشی سعی می کردند رفتنشان با پرواز را توجیه کنند...

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام اسماعیل غبیشی یک از صدها روحانی جهادی است که خود را وقف خدمت به مردم سیل زده کرده اند؛ او در یادداشت کوتاهی ماجرای سوار نشدن حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات کشور به هلیکوپتر را این گونه تعریف می کند:

 ظهر روز 19فروردین تقریبا بیش از 10 روز از سیل و البته آزمون صبر مردم شریف لرستان می گذشت و پنجمین روزی بود که با حضور در بین مردم سیل زده شهرها و روستاهای استان لرستان نمایش همدلی، شکوه و اتحاد و عظمت مردم ایران را شاهدم.

طلبه امدادگری هستم که در رساندن اقلام مورد نیاز با هلیکوپترهای سپاه، ارتش، هلال احمر و حتی اورژانس به ادای وظیفه و لبیک به فرمان رهبری مشغول هستم...

در این روزها عده زیادی را می دیدم که در کنار تلاش و خدمتشان علاقه زیادی به پرواز با هلیکوپتر داشتند و با هر تلاشی سعی می کردند رفتنشان با پرواز را توجیه کنند...  اما یک حرکت متفاوت نظرم را جلب کرد.

حضور ناگهانی حجت الاسلام والمسلمین قمی، نماینده اعزامی دفتر مقام معظم رهبری در فرودگاه خرم آباد ما را غافلگیر کرد. ایشان در چادر فرماندهی حضور پیدا کرد و از همه امدادگران تشکر کرد و سلام رهبر فرزانه انقلاب را در بین اقامه نماز جماعت به ما رساند که اعتراف می کنم خستگی از تنمان رفت.

وقتی گزارش سختی و ضرورت رساندن بسته های مورد نیاز به مردم سیل زده از طریق راه های هوایی را برایش توضیح دادیم، علی رغم اینکه قرار بود ایشان را با پرواز به مناطق مورد نظر ببریم، ولی برخلاف همه تصاویری که در این چند روز شاهد بودیم، گفت «به جای ما چند نفر، اقلام بیشتری را انتقال دهید و ما در حد توان با وسیله از طریق زمینی از مناطق مورد نظر سرکشی خواهیم کرد.

به خود بالیدم که الحمدلله هنوز مسئولین انقلابی با روحیه جهادی در این مملکت امام زمان(عج) داریم ...

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha