چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید شهاب‌الدین حسینی

حوزه/ حجت‌الاسلام حسینی گفت: قریب به چهل سال از صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران سپری می‌شود و همواره در این سال‌ها آمریکایی‌ها از سپاه واهمه داشتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی صبح امروز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، اقدام دولت ترامپ در قرار دادن اسم سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران دستاورد بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است، گفت: سپاه همواره حامی مظلومان منطقه بوده و برای همین آمریکایی‌ها از این نهاد ترس دارند و این موضوع نشانه ناتوانی دولت آمریکا است.

حجت‌الاسلام حسینی همچنین در این خصوص ادامه داد: قریب به چهل سال از صدور فرمان امام راحل، بزرگ پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران سپری می‌شود و همواره در این سال‌ها آمریکایی‌ها از سپاه واهمه داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خواستار اقدام یکپارچه و منطقی و مقابله به مثل با این اقدام دولت آمریکا شد و ادامه داد: سپاه فرزند ملت و ملت پشتیبان سپاه است.

وی افزود: این اقدام آمریکا نشان داد ادعاهای دولت ترامپ برای مذاکره با ایران، تا چه حد پوچ و بی معنا است، این عمل ترامپ از سوی کشوری که خود بزرگترین حامی و پرورش دهنده گروه‌های تروریستی همانند القاعده، طالبان و داعش در جهان است، حقانیت سپاه پاسداران را نشان می‌دهد.

حسینی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران نهادی از بطن مردم و محبوب تمام ملت ایران است و افتخارش این است که امامش می‌فرمود ای کاش من هم یک پاسدار بودم، گفت: سپاه یکی از ارکان نظامی و دفاعی و ارزشی جمهوری اسلامی ایران است و از لحاظ اعتقادی نیز همیشه حضوری فعال در بین مردم داشته و ما نیز به تبع اماممان و ولی فقیه زمانمان خود را پاسدار اسلام و انقلاب میدانیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha