پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت:اقدام اخیر دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های یک اقدام رذیلانه بود و بحمدلله جایگاه و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش در ذهن مردم متجلی شد و کسانی که در دنیا در مورد سپاه اطلاعاتی نداشتند امروز با این اقدام احمقانه آمریکا سپاه را شناختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزرای «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی صبح امروز در اولین جلسه اخلاق مدیران در سال جدید که مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اقدام اخیر دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های یک اقدام رذیلانه بود و بحمدلله جایگاه و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش در ذهن مردم متجلی شد و کسانی که در دنیا در مورد سپاه اطلاعاتی نداشتند، امروز با این اقدام احمقانه آمریکا سپاه را شناختند.

وی ادامه داد: بنابر آنچه که از امام علی(ع) روایت شده در زمانی زندگی می‌کنیم که انسان‌های خوب را بد و انسان‌های بد را خوب جلوه می‌کنند و آمریکا که خود مهد تروریست و تروریست پرور است و خودشان بارها بر این امر که در ایجاد داعش و دیگر گروه‌های تروریستی نقش اساسی داشتند اعتراف کرده‌اند، امروز گروهی که مقابلتروریست ایستاد و تروریست را در منطقه از بین راند، را در لیست تروریستی خود قرار می‌دهند.

امام جمعه ارومیه افزود: ماه‌های رجب و شعبان فرصت مناسبی است تا انسان خود را برای ورود به ماه رمضان آماده کند و بادید ماه شعبان را قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: با توجه به نام‌گذاری سال 98 به سال رونق تولید از سوی رهبر انقلاب، یکی از راه‌های رونق تولید مدیریت جهادی در بدنه کشور است و کار برای رضای خدا از مهم‌ترین شاخصه‌های مدیریت جهادی می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در مدیریت جهادی کار برای خدا صورت می‌گیرد و مهم‌ترین دغدغه مسئول خدمت رسانی به مردم است و در این کار هم رضایت الهی مد نظر است و بنابر روایتی از امام صادق(ع) محبوب‌ترین مردم نزد خدای متعال کسانی هستند که بیشتر به مردم خدمت کنند و موجب شادی مردم را فراهم سازند و به دست آمدن رضابت الهی در شادی و خرسندی مردم است.

وی در ادامه به بیان شاخصه دیگر مدیر جهادی پرداخت و تصریح کرد: از دیگرشاخصه های مدیریت جهادی خستگی ناپذیری است و این خصوصیت موجب می‌شود مدیران خود به دنبال ارباب رجوع روند تا مشکلاتشان را حل کنند چون ملاک و معیار مدیریت کسب رضایت خداوند متعال است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: حل کردن مشکلات مردم برای رضایت خدا موجب تقرب انسان به خدای متعال می‌شود و باید مدیران کمک به مردم خصوصا فقرا را در اولویت خود قرار دهند و همانگونه که پیامبر اسلام(ص) فرمودند؛ محبت خدای متعال در کمک و محبت به فقرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha