پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 487849
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
شکست ترامپ

حوزه/ بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی در بیانیه ای اعلام کرد: رژیم آمریکا، اوج حماقت و دشمنی را با خوش‌رقصی برای صهیونیسم با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرتگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه بسیج طلاب آذربایجان‌غربی با صدور بیانیه‌ای، اقدام احمقانه و نابخردانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيْم

«اگر سپاه نبود کشور هم نبود»      امام خمینی(ره)

در برهه‌ای که نقش‌آفرینی و همراهی پاسداران انقلاب با مردم و نیروهای امدادی، در مدیریت بحران سیل اخیر در اخبار منتشر است، رژیم آمریکا، اوج حماقت و دشمنی را با خوش‌رقصی برای صهیونیسم با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

ضمن ابراز انزجار از این اقدام غیرقانونی و نابخردانه‌ دولت ترامپ که با توجه به نص قوانین بین‌المللی، نقض صریح حاکمیت ملی و تهدیدی علیه امنیت ملی کشور محسوب می‌شود، اعلام می‌دارد فرزندان این مرزوبوم در لباس سپاهی، ارتشی و بسیجی در هر زمان که جمهوری اسلامی ایران به رشادت و حضورشان نیاز داشت، جان پاک خود را نثار مردمانشان کرده‌اند و حال که این سربازان سبزپوش، آماج حملات ناجوانمردانه خارجی قرارگرفته‌اند، دوشادوش ملت بر خود وظیفه می‌داند در مقابل این حرکت مذموم رژیم ایالات‌متحده امریکا، از نجابت و رشادت سپاهیان پاسدار ایران و انقلاب دفاع کرده و با یادآوری حماسه‌آفرینی‌های این عزیزان اعلام نماید سپاهی که خود، قربانی تروریسم بوده، مطابق اصل صد و پنجاه قانون اساسی، نیروی نظامی رسمی کشور ماست و آحاد ملت شریف ایران با حمایت از فرزندان خود، فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و بر مبنای وظیفه‌ی ملی، حماسه‌ای را رقم خواهد زد که دانش سیاسی جهان، این بلاهت منبعث از تفکر ترامپیسم را به عنوان برگی سیاه در کتاب‌های تاریخ خود درج نماید. حماسه‌ای که بدون شک حاصل آن برخلاف تحلیل‌های دشمنان، تقویت وحدت ملی، همدلی و انسجام خواهد بود.

این اتفاق نشان از درستی و حقانیت شعارهای ملت ایران علیه آمریکا و درستی راهی است که مردم ایران و منطقه طی چهل سال گذشته طی کرده اند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و محکومیت قاطع اقدام غیر قانونی و بی خردانه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی اعلام میداریم که تک تک بسیجیان سازمان بسیج طلاب آذربایجان غربی پاسدار هستیم و تا پای جان بر این عهد خود خواهیم بود ان شاء الله.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی- فروردین 1398 شمسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha