چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: غضب و عصبانیت آمریکا نسبت به سپاه و تروریستی قلمداد کردن آن نتیجه جلوداری سپاه در جبهه مبارزه حق علیه باطل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست ستاد برگزاری جشن نیمه شعبان استان، با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت عباس(ع)، اظهار کرد: یکی از سخنان برجسته علمدار کربلا در روز عاشورا این بود که فرمود: «یا نَفْسُ لا تَخْشَ مِنَ الْکُفَّارِ»؛ یعنی درست است در محاصره دشمن گیر افتاده‌ای و تعداد دشمنان بیشتر است اما از جمعیت و سروصدای دشمن واهمه نداشته باش.

وی افزود: امروز همین شعار ابوالفضل(ع) معنا می‌دهد که در مقابل تهدیدهای دشمنان مستکبر جا خالی نکنید و نترسید؛ زیرا نام و نشان این‌ها دفن شده و در زباله‌دان تاریخ می‌افتند ولی همین اقلیت ماندگار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: امروز اگر جبهه استکبار سپاه ما را تروریست می‌نامد این موضوع نشان‌دهنده ذات دشمنان ما است؛ زیرا کسی که ذاتش علیه حق است جلوداران حق را بیشتر غضب می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب است به همین دلیل حساسیت بر روی آن بیشتر است، تصریح کرد: این‌ها با انقلاب مخالف هستند، درنتیجه با سپاه بیشتر مخالف هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: سپاه توانسته مولود انقلاب بودن خود را پاس بدارد و انقلابی مانده و انقلاب را صادر کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز نیروهای مسلح ما خطوط را شکسته و مرزها را درنوردیده‌اند، درنتیجه دنیای استکبار با همه نیروهای مسلح ما به‌ویژه با سپاه مخالفت دارد.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها و تهمت‌های ناروا نسبت به انقلابیون و جهادگران نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، هرچند شاید اندکی برای ما زحمت درست کند، اما حرکت قطار انقلاب را کند نمی‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: ما از حضرت عباس(ع) سه درس دین‌داری، ولایت مداری و شجاعت و نترسیدن از سروصدای مستکبران عالم را آموخته‌ایم و راه پرافتخار خود را با قوت و قدرت ادامه می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری شایسته مراسم نیمه شعبان در استان تأکید کرد و گفت: باید تجمع و راهپیمایی به مناسبت نیمه شعبان همانند راهپیمایی غدیر فرهنگ‌سازی شده و گسترش یابد تا برگزاری این مراسم از هیئات و خانه‌ها به کف خیابان بیاید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: باید فرهنگ و جشن انتظار از حسینیه‌ها و مساجد به کف خیابان‌ها بیاید تا عاشقان و طرفداران نیمه شعبان افزایش یافته و عشق انتظار ما در منظر  جامعه متجلی شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha