شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 487863
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
آیت‌الله شیخ عیسی قاسم  در مسجد مقدس جمکران

حوزه/مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران از انتخاب آیت الله «شیخ عیسی قاسم» به عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ با اشاره به اینکه طرح مهدی یاور سال در سه سال گذشته به صورت مستمر اجرا شده، اظهار کرد: در این سه سال به ترتیب سید حسن نصرالله، شیخ ابراهیم زکزاکی، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان مهدی یاور سال انتخاب و از آنها در گردهمایی بزرگ منتظران در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تجلیل شد. 
 
وی ادامه داد: انتخاب مهدی یاور در سال چهارم طی فراخوانی مردمی و از نهم ربیع الاول سال گذشته امکان ثبت پیشنهاد مهدی یاور توسط مردم در سایت مسجد مقدس جمکران مهیا شد و تعداد قابل توجهی از پیشنهادها برای این موضوع دریافت شد. 
 
مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران افزود: در مجموع با عنایت به تحولات کشور بحرین و مجاهدت‌های آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور برای مبارزه با جنایات آل خلیفه، این عالم مجاهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از ایشان به عنوان ستاره‌ای در آسمان تشیع یاد کردند به عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران انتخاب شدند.
 
حجت الاسلام هاشمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: از این شخصیت انقلابی و روحانی والامقام در جشن بزرگ نیمه شعبان در شب ولادت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران با اهدای تندیس «کلمة الباقیه» تجلیل خواهد شد.
 
انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha