جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیل

حوزه/ ائمه جمعه کردستان به همراه نماینده ولی فقیه در استان لرستان، از مناطق سیل زده پلدختر و معمولان بازدید و بر خدمت رسانی مستمر و مطلوب به سیل زدگان تاکید کردند .

به گزارش خبرگزاری«حوزه»» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه سیل اخیر خسارات زیادی را به زیرساخت های شهری و روستایی استان وارد کرد اظهار داشت:سیل موجب ویرانی های بسیاری در شهرهای استان بویژه پلدختر و معمولان شده است که زندگی عادی مردم را مختل کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای جهادی از همان روزهای نخست وقوع سیل به امداد رسانی و خدمات دهی به همنوعان خود شتافته اند، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جهادی، بسیجیان و طلاب و مبلغان در کنار سایر مردم با غیرت و نوعدوست ایران اسلامی چشمگیر است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه از همان روزهای نخست وقوع سیل خدمات دهی به مردم آسیب دیده آغاز شده، خاطر نشان کرد: اقلام مورد نیاز مردم آسیب دیده با همیاری و همکاری نیروهای جهادی درحال توزیع بین مردم آسیب دیده است.

وی بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر نیروهای مردمی و مسئولان برای خدمات رسانی مطلوب به سیل زدگان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن ارائه گزارشی از خسارات سیل اخیر به ائمه جمعه برخی شهرهای کردستان گفت:مردم نوعدوست ایران اسلامی با همه توان در حال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده هستند و در این بین حضور مبلغان و طلاب موجب ایجاد امید و انگیزه در بین آسیب دیدگان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، جلوه های همبستگی و همدلی حادثه سیل اخیر را ستودنی دانست و افزود: همه مردم غیور و نوعدوست بصورت مستمر به کمک و یاری سیل زدگان آمده اند.

در ادامه ائمه جمعه برخی شهرهای کردستان هم با اشاره به اینکه با تمام توان در خدمت رسانی به مردم سیل زده استان لرستان آماده هستند، تاکید کردند: حضور نیروهای جهادی و خودجوش از همه مذاهب و اقشار در بین سیل زدگان نشان از اتحاد و همبستگی مردم برای حمایت از همنوعان خود خواهد بود.

در پایان این دیدار ائمه جمعه شهرهای کردستان به همراه نماینده ولی فقیه در استان لرستان از مناطق سیل زده شهرهای پلدختر و معمولان بازدید و بر خدمت رسانی مستمر و مطلوب به سیل زدگان تاکید کردند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha