چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مسئول پژوهش مدرسه علمیه حضرت بقیة الله(عج) مشهد گفت: کارگاه نویسندگی ویژه طلاب برادر از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و با همکاری این مدرسه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت الاسلام عباسی با اعلام این خبر گفت: کارگاه نویسندگی ویژه طلاب برادر از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و با همکاری مدرسه علمیه حضرت بقیة الله(عج) از ۳۱ فروردین ۹۸ در روزهای زوج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آشنايي با شيوه هاي گوناگون نویسندگی، آگاهي طلاب از منابع قابل مراجعه و آشنايي با مباني و پيش نيازهاي نویسندگی از هدف‌هاي مورد نظر در اين دوره ها است، افزود: با توجه به اهميت نویسندگی و گذراندن دوره هاي پژوهشي مرتبط ، نویسندگی نيز رويكرد پژوهشي دارد تا طلاب بتوانند در این زمینه قلم فرسایی کنند.

حجت الاسلام عباسی با بيان اينكه اين دوره در ۱۵ جلسه در روزهای زوج برگزار می شود، تاکید كرد: حضور طلاب در این دوره یک نیاز ضروری برای امر نویسندگی محسوب می شود، ابراز کرد: عنوان هایی که دراین دوره تدریس خواهد شد عبارتند از: چرا نمی توانیم بنویسیم، نویسنده چه کسی است ، راههای تمرین نوشتن، چه بنویسیم و چگونه بنویسیم و اصول نگارش که در 21 فصل تدریس خواهد شد.

وی گفت: این دوره ها به توانمندسازي طلاب سطوح عالي در توليد و ارائه محتوی، كمك و امكان فراگيري اصول و معيارهاي نویسندگی با هدف تربیت نویسنده را فراهم مي كند.

مسئول پژوهش مدرسه علمیه حضرت بقیة الله(عج) در پایان با اشاره به اینکه ظرفیت اين مرحله 30 طلبه خواهد بود که از بین متقاضیانی که در سایت حوزه علمیه خراسان ثبت نام کرده اند بعد از حضور در مصاحبه انتخاب و به دوره دعوت خواهند شد، اظهار کرد: در نظر داریم دوره تخصصی نویسندگی را برای طلابی که این دوره را با موفقیت طی کنند، برگزار کنیم. 

شايان ذكر است، شماره تماس ۰۵۱۳۸۵۹۰۱۰۰ نیز برای کسب اطلاعات بیشتر آماده پاسخگویی است و علاقمندان جهت ثبت نام در دوره می توانند به سایت حوزه علمیه خراسان در بخش ثبت نام ها مراجعه و نام نویسی کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha