پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت:امروز آمریکای جنایتکار، نه تنها خود یک تروریست بزرگ در منطقه بوده، بلکه تمام تروریست های علم را رهبری وهدایت می کند و این کار آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان دهنده ضعف، استیصال و ناتوانی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به اهمیت و بهره گیری بیشتر از این ماه شعبان تاکید کرد و گفت: اگر ماه رجب را نتوانستیم به خوبی از آن استفاده و بهره بگیریم، بیاییم ازروزها و شبهای ماه با فضیلت شعبان نهایت استفاده را انجام دهیم، چرا که معلوم نیست که در سال های آینده در این دنیا باشیم یا خیر.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین تصریح کرد: اگر ماه رجب و شعبان را به خوبی درک کرده باشیم، می توانیم ماه مبارک رمضان را نیز به خوبی درک نماییم.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: طلاب و اساتید حوزه های  علمیه باید بیش از پیش ابعاد شخصیتی و زندگی حضرت سید الشهدا فقط به دهه ماه محرم بسنده نکنیم، بلکه بیانات نورانی این امام بزرگوار از نیمه ماه رجب به بعد بیان شده که باید رهنمودهای نورانی آن حضرت توسط شما طلاب وروحانیون به خوبی برای اقشار مردم در جامعه تبیین شود.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس پرداخت و بیان کرد: بنا به فرموده حضرت امام صادق(ع) که در رابطه با این شخصیت برجسته و شجاع فرمودند که خدا رحمت کند عموی ما حضرت عباس(ع) که او از بصیرت و ژرف بینی بسیار نافذ و از ایمان بسیار استوار برخوردار بود.

 وی اظهار کرد:حضرت امام صادق(ع) ویژگی اول حضرت ابا الفضل(ع) را نافذالبصیره عنوان می کند، به این معنا که ایشان بینش و بصیرتی ارادی و هدفمند دارد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد:حضرت امام صادق(ع) در ادامه فرمودند عموی من عباس(ع) صلب الایمان بود، یعنی صلابت ایمان قمر بنی هاشم ع) در اثر نافذالبصیره بودن ایشان است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین همچنین ولادت حضرت امام سجاد(ع) وحضرت علی اکبر(ع) را نیز تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین همچنین ضمن محکوم نمودن رئیس جمهوراحمق آمریکا در قرار گذاشتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، خاطرنشان کرد: امروز آمریکای جنایتکار، نه تنها خود یک تروریست بزرگ در منطقه بوده، بلکه تمام تروریست های علم را رهبری وهدایت می کند و این کار آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان دهنده ضعف، استیصال و ناتوانی است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرداران سپاه در مناطق مختلف استان های سیل زده کشور مشغول خدمات رسانی به هموطنان هستند که باید قدردان تلاش های آنان باشیم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha