جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ طلاب و اساتید حوزه علمیه استان قزوین اقدام آمریکای جنایتکار در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی را محکوم نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص) قزوین برگزارشد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از خاک و ناموس این کشور نقشی مهمی ایفا کرده و این اقدام آمریکا بسیار احمقانه و غلط بزرگی است که امروز جامعه اسلامی بیش از گذشته از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جوشیده از بدنه جامعه مومنین و مجاهدین اسلامی است و در زمان جنگ تحمیلی ورود جدی سپاه موجب وحدت رزمندگان اسلام شد.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جبهه ها باعث شد هم مبارزه را به عهده گرفت و هم نیروهای دیگری را رهبری می کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بسیج با این گستردگی که دارد، زیر مجموعه سپاه بوده و این نیروی ارزشمند در بسیاری از صحنه ها حضوری جدی داشته است.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در مبارزه با آمریکای جنایتکار و استعمارگر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اول را داشته و هم در نیروی هوایی سپاه و موضوع موشک هایی که تولید شد، وحشت را در دل دشمنان ایجاد کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز در نیروی دریایی، سپاه با قدرت نیروهای خارجی را در آب های کشور اسلامی به خصوص خلیج فارس تحت نظر خود گرفته و دیگر هیچ ناو جنگی دشمن توان تجاوز کردن به آبهای مرزی کشور اسلامی ما را ندارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در بحث مبارزه با منافقین و فتنه گران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در خنثی کردن آن فتنه ها داشت و به خوبی و با شایستگی، سربلند بیرون آمد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: این نوع اقدامات احمقانه از سوی دشمنان و استکبار جهانی علیه نیروهای فداکار، شجاع و با صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیچگاه از محبوبیت آن کم نکرده و نخواهد کرد و حوزه علمیه قزوین نیز بخشی از بدنه این جامعه این اقدام سخیف رئیس جمهور نادان آمریکا را محکوم نموده و همچنان از نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha