جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبدالله محمدی

حوزه/ امام جمعه میانه در آیین گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: ایستادگی و اقتدار مقابل زورگویان و مستکبرین، عامل بیزاری دشمنان از سپاه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از میانه، آیین گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز صبح امروز با حضور امام جمعه میانه، با حضور کارکنان شاغل و بازنشسته، در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد و پاسداران نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام عبدالله محمدی، امام جمعه میانه در این مراسم با تأکید بر اینکه سپاه همواره پیشگام و نجات‌بخش کشور در حوادث و مصائب بوده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عاملی مهم برای اقتدار کشور است و در سخت‌ترین برهه‌های تاریخی که کمتر کسی جرأت ورود به صحنه را داشته، سپاه میدان‌دار و پیشقدم بوده است.

وی اضافه کرد: معنویت به عنوان شاخصه‌ی اصلی نیروهای سپاه، عامل محبوبیت آنان بوده است که این نیروی معنویت باید با انجام فضایل اخلاقی همچون دعا، انس با قرآن، صدقه و صله رحم حفظ و تقویت شود.

امام جمعه میانه با بیان اینکه ایستادگی و اقتدار سپاه مقابل زورگویان و مستکبرین، عامل بیزاری دشمن است، خاطرنشان کرد: همه دشمنان داخلی و خارجی برای سرکوبی و سرنگون سازی سپاه، دست در دست هم داده اند اما هرگز نمی توانند در برابر خواست الهی که عزت بخشی به این نیروهای انقلابی خالص و مجاهد است، مقاومت کنند.

سرهنگ حسین محمدی، فرمانده سپاه شهرستان میانه نیز در این آیین به تروریست خواندن سپاه از جانب ترامپ اشاره کرد و افزود: اظهارات و اقدامات سخیفانه ترامپ؛ ریشه های انقلاب، نظام و کشور را مستحکم تر کرد.

وی همچنین در تشریح کارکردهای مردمی سپاه میانه در سال گذشته، محرومیت زدایی و ساخت خانه های محروم، اجرای طرح بسیج سلامت و ویزیت رایگان بیماران و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه را از جمله مهمترین این فعالیت ها برشمرد و اضافه کرد: با شروع سال جدید و مواجه شدن با ناگواری ها و خرابی های سیل اخیر نیز این نهاد مقدس با کمک بسیجیان عزیز توانسته تا کنون بیش از یک میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری و به مناطق سیل زده کشور ارسال نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha