جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار امام جمعه بیرجند با جانبازان دفاع مقدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اجرای طرح علمداران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب با ۲ نفر از جانبازان استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز به همراه چند تن از مسئولان استانی، با حضور در منزل آقایان حسن یعقوب پور جانباز 70 درصد و حسن سعیدی جانباز 70 درصد از صبر و پایمردی این جانبازان و خانواده آنان تجلیل و قدردانی کرد. 

وی با اشاره به اینکه جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، گفت: جانبازان ستون‌های خیمه ولایت، سند وفاداری، افتخار، شهامت و شجاعت ملت ایران هستند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جانبازان درس بصیرت و وفاداری را از جانباز بزرگ دشت کربلا آموخته اند، خاطر نشان کرد: جانبازان حجتی بر ایثار، گذشت و پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.

لازم به ذکر است که حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با آقای حسین براتی جانباز هفتاد درصد دیدار کرد و از رشادت های وی در دفاع مقدس و صبر خانواده ایشان در تحمل سختی ها و مشکلات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha