پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ما همه پاسداریم

حوزه/ مردم ولایی گیلان بعد از نماز عبادی-سیاسی جمعه و همزمان با سراسر ایران اسلامی، با شرکت در یک راهپیمایی، حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، مردم ولایی گیلان بعد از نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته و همزمان با سراسر ایران اسلامی، راهپیمایی را به منظور اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب و انزجار از اقدام غیرقانونی آمریکا برگزار می کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اعلام خبر برگزاری راهپیمایی اعلام حمایت و همدلی مردم ایران با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اقدام خصمانه و ننگین سردمداران رژیم آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی محکوم است.

وی افزود: این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز عبادی – سیاسی جمعه این هفته، ۲۳ فروردین‌ماه در سراسر گیلان برگزار می‌شود، و مسیر آن در شهر رشت از میدان مصلی به ‌سوی میدان فرهنگ خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه استان خواست با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات روز جمعه اوج نفرت و انزجار قلبی خویش نسبت به شرارت‌های شیطان بزرگ را به نمایش بگذارند و خاطرنشان کرد: آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل و حامیان استکباری آنان باید منتظر عواقب اقدام سخیف و نابخردانه رئیس جمهور احمق و جنایتکار آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha