شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 487932
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
عیادت آیت الله طبرسی از جانبازان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، جانبازان را سند زنده ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) از تعدادی جانبازان در ساری عیادت کرد.

وی در این دیدار جانبازان را سند زنده ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی در برابر توطئه و دشمنی بدخواهان انقلاب دانست و گفت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون از خودگذشتگی های جانبازان و ایثارگران است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که جانبازان برای دفاع از میهن اسلامی به مبارزه با دشمن تا دندان مسلح پرداختند، بیان داشت: تکریم و تجلیل از این عزیزان یک وظیفه ملی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که جانبازان از جان خود برای حفظ و دفاع از میهن اسلامی گذشتند، افزود: امروز جانبازان بهترین الگو برای آحاد جامعه اسلامی هستند.

وی با تأکید بر این که باید چنین افرادی بیش از پیش به جامعه معرفی شوند، خاطرنشان کرد: جامعه امروز به ویژه نسل جوان نیازمند الگوهایی در زندگی هستند که جانبازان و ایثارگران می توانند بهترین الگو برای جوانان کشورمان باشند.

امام جمعه ساری با بیان این که این افراد شجاع و غیور با حضور در جبهه های حق علیه باطل مانع تحقق اهداف دشمن شدند، بیان داشت: امروز نیز فرزندان میهن اسلامی در لباس سپاه پاسداران مدافع حقیقی این کشور در برابر هر تجاوزی هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه اسلامی، آن را بهترین ظرفیت برای مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام دینی دانست.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمن تلاش می کند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی کمرنگ کند، خاطرنشان کرد: بی توجهی به این فرهنگ اصیل و انقلابی موجب نفوذ و توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha