پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیل خواهران

حوزه/ با همت اساتید و خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر اقلام بهداشتی مورد نیاز بانوان در مناطق سیل زده پلدختر و معمولان در حال توزیع است .

اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه این مدرسه محل اسکان برادران جهادگر و نیروهای جهادی طلبه و مبلغ و همچنین انبار اقلام مورد نیاز سیل زدگان است، گفت:‌اساتید و خواهران طلبه این مدرسه با بسته بندی اقلام نیاز بهداشتی بانوان یاریگر آسیب دیدگان از سیل هستند و در حال توزیع این اقلام به صورت خانه به خانه انجام می شود.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه و مبلغه با حضور در مناطق آسیب دیده به عنوان مشاور تسکین آلام دردهای بانوان سیل زده هستند، خاطر نشان کرد: ارائه مشاوره های دینی و فرهنگی به خواهران سیل زده از جمله بخشی از فعالیت تبلیغی و جهادی مبلغان است .

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به اینکه کلاس های درس مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر تا 24 فروردین تعطیل است، گفت: طلاب خواهر این مدرسه بصورت شبانه روزی آماده امداد رسانی به خواهران سیل زده هستند و تا حل کامل مشکلات در کنار آنها خواهند بود .

آزادبخت در پایان از بازدید مستمر مسئولان حوزوی کشور برای تسریع در امداد رسانی به سیل زدگان خبر داد و گفت: امداد رسانی مطلوب،موثر و همه جانبه توسط نیروهای جهادی،بسیجی و طلبه از جمله تاکیدات مسئولان حوزوی و کشوری در این بازدید ها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha