پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صالحی

حوزه/ حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش ناگسستنی از ملت ایران اسلامی است، گفت: آمریکایی ها نمی توانند با این اقدام خود خللی در فعالیت های این نیروی مردمی و انقلابی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی امروز در جمع اساتید و طلاب این مدرسه علمیه با تبریک ایام شعبانیه، روزها را ماه شادی اهل بیت(ع) دانست و بر ضرورت بهره گیری از معنوی از این ماه با فضیلت تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که هر لحظه از ماه مبارک شعبان فرصتی برای خودسازی است، افزود: باید در این ماه پرفیض خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که طلاب حوزه باید در خودسازی و تهذیب نفس نسبت به سایر پیشگام باشند، خاطرنشان کرد: توجه به اخلاق و معنویت همواره جزو اولویت های حوزه های علمیه بوده است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که علما و مراجع بزرگ دینی همواره نسبت به تقویت مباحث اخلاقی و معنوی در حوزه تأکید داشته و دارند، گفت: باید برنامه های اخلاقی در سطح مدارس علمیه با جدیت بیشتری استمرار پیدا کند.

وی با بیان این که رشد علمی در حوزه باید با رشد اخلاقی نیز همراه باشد، افزود: طلبه باید هم در مسائل اخلاقی و هم علمی به یک تراز قابل قبولی دست پیدا کند.

حجت الاسلام صالحی با تأکید بر اینکه امروز مهم ترین وظیفه و رسالت حوزه پرورش و تربیت طلاب مهذب و انقلابی است، خاطرنشان کرد: به طور حتم طلبه مهذب بسیار راحت تر مسیر رشد و تعالی علمی را در حوزه خواهد پیمود.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این اقدام آمریکایی ها اوج بدبختی و ذلت آنها در برابر نظام اسلامی است.

وی با بیان این که اقتدار و عظمت سپاه هر روز بیشتر می شود، بیان داشت: آمریکایی ها باید بدانند با این گونه اقدامات نمی توانند از عظمت و عزت سپاه بکاهند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش ناگسستنی از ملت ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها نمی توانند با این اقدام خود خللی در فعالیت های این نیروی مردمی و انقلابی ایجاد کنند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که شکست های متعدد آمریکا در منطقه نتیجه مدیریت صحیح سپاه در خاورمیانه بوده است، تصریح کرد: قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی از سوی آمریکا نتیجه شکست هایی است که آنها از سپاه در منطقه خورده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha