شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گفتگوی حجت الاسلام علی نژاد رئیس دفتر تبیلغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان با خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام علی‌نژاد گفت: در دفتر تبلیغات، کارگروه ویژه‌ای برای ساماندهی اقدامات تبلیغی در مقابله با سیل تشکیل شده تا از تمام ظرفیت حوزه‌های علمیه، برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

حجت‌الاسلام پیمان علی‌نژاد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: بر اثر سیل اخیر، شرایط سختی بر مردم خاصتا در روستاها و مناطق حاشیه‌ای حاکم شده است؛ اما از طرفی شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ توسط مردم خوزستان هستیم که نشان می‌دهد مردم همچون دیگر صحنه‌های سخت، سربلند بیرون آمده‌اند.

وی گفت: همگان در حال دفاع و مقاومت از هم‌وطنان خود هستند و این در حالی است که بسیاری از آن‌ها، برای حضور در کنار سیل‌زدگان انگیزه شخصی ندارند و در زندگی خود آسیب چندانی از این سیل‌ها نمی‌بینند! اما با ایثار و از خودگذشتگی، از شهرها و زندگی هم‌وطنان خود مجاهدانه، دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی‌نژاد افزود: این صحنه‌ها بسیار ارزشمند بوده و این روحیه جهادی و انقلابی را باید تکریم کرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه روحانیت به‌عنوان یکی از اقشار تأثیرگذار جامعه در میان مردم به‌عنوان طلایه‌داران حرکت‌های اجتماعی، نقش سازنده خود را ایفا می‌کند، اظهارداشت: در همین راستا، در استان خوزستان، فقیه مجاهد، آیت الله جزایری، با اعلام تعطیلی حوزه‌های علمیه به طلاب امر فرمودند تا برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده، گسیل شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: در دفتر تبلیغات، کارگروه ویژه‌ای برای ساماندهی اقدامات تبلیغی در مقابله با سیل تشکیل شد، تا از تمام ظرفیت حوزه‌های علمیه، برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

حجت‌الاسلام علی نژاد در پایان گفت: گروه‌های تخصصی در موضوعات تبلیغی، روانشناسی و رسانه‌ای فعال شده و هم‌اکنون از طریق دفتر قم نیز حمایت‌های خوبی صورت گرفته امیدواریم با حضور کارشناسان و اساتید درجه یک کشوری در خوزستان، در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان موفق باشیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha