جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار قم در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع)

حوزه/ نماینده عالی دولت دراستان قم با بيان اينكه اقدامات آمريكايي ها در تحريم سپاه و بخش هاي ديگر نظام اسلامي موجب افزايش تنفر ملت ايراني نسبت به آنها مي شود، اظهار كرد: سپاه پاسداران در قلب مردم ايران جاي دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ««حوزه»، دکتر بهرام سرمست امروز چهارشنبه در مراسم روز جانباز در جمع طلاب و فضلای جانباز و ايثارگر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل (ع)، طي سخناني با اشاره به اقدام اخير رئيس جمهور آمريكا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار كرد: آمريكايي ها با چنين اقداماتي سبب افزايش نفرت ملت ايران نسبت به خود مي شوند.

رئیس شورای اداری استان قم با بيان اينكه سپاه در قلب مردم ايران جاي دارد افزود: اميدواريم با اتحاد و همبستگي بيشتر همه ي بخش هاي نظام، سختي هاي ناشي از فشارهاي خارجي را پشت سر گذاشته و دشمنان را از عملشان نااميد كنيم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری روز ميلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز ادامه داد: حضور در جمع طلاب جانباز و ايثارگر در چنين روزي باعث افتخار بوده و اميدواريم بتوانيم قدرداني ايثارگري ها باشيم.

دکتر سرمست در بخش ديگری از سخنان خود با بيان اينكه امروز جامعه نيازمند اعتلاي اخلاقيات است گفت: جايگاه معنوي ايثارگران و خدمت گزاران به انقلاب بايستي حفظ و احياء شود و مديران در اين رابطه وظيفه مندند.

استاندار قم در برنامه ي ديگري كه به مناسبت روز جانباز در نمازخانه استانداري قم برگزار شد، ضمن تمجيد از روحيه ي ايثارگري و مقاومت جانبازان جنگ تحميلي، با اهداي لوح از جانبازان استانداري قم قدرداني كرد.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha