سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بهرام سرمست، استاندار قم

حوزه/ نماینده عالی دولت در استان قم گفت: صيانت و پاسداري از دين و انقلاب ، افتخار والايي است كه نصيب پاسداران غيور انقلاب اسلامي شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بهرام سرمست با پیامی ضمن تبریک اعیاد سوم و چهارم شعبان المعظم روز پاسدار و جانباز را به دلاورمردان و زنان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام استاندار قم بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحيم»

سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز ولادت با سعادت اسوه آزادگان جهان و حماسه آفرین واقعه جاودان عاشورا حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام و و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ايثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نام "روز پاسدار و جانباز" نامگذاري شده است.

صيانت و پاسداري از دين و انقلاب ، افتخار والايي است كه نصيب پاسداران غيور انقلاب اسلامي شده است و دلاورمردان سپاه هميشه سرافراز با تمسك به فرهنگ عاشورا، جهاد و مبارزه در راه خدا و مجاهدت و ايستادگي در برابر ظالمان و ستمگران را سرلوحه زندگي خود قرار داده و با شجاعت و فداكاري در اين راه پرافتخار، خالق حماسه هاي جاويد شده اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از همان ابتداي شكل گيري، همواره مايه عزت و افتخار و منشاء آرامش و امنيت كشور بوده و نقش مهم، بي بديل و تعيين كننده اين نيرو در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي به ويژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگي و عمران و آباداني كشور بر هيچ كس پوشيده نيست و روز جانباز روز انسان هاي بزرگ و شايسته اي است كه به عنوان مظهر شجاعت و ايثار و از خودگذشتگي و نماد عزت، افتخار و جاودانگي ملت بزرگ ايران، پرچم خونین انقلاب حسینی را با نثار جان خود به اهتزاز در آورده‌اند. شاهدان زنده اي که تقدير و مشيت الهي بر آن شد تا در كارزار جهاد و شهادت، از قافله شهداء باز مانده تا وجود پر خير و بركتشان مايه عزت و سربلندي براي نسل هاي بعدي باشد.

ضمن گراميداشت اين اعياد خجسته، فرا رسيدن فرخنده روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر انقلاب اسلامي به ويژه فرماندهان و پرسنل فداكار سپاه علي بن ابيطالب(ع و جانبازان و ايثارگران معزز استان مقدس قم تبریك و تهنیت عرض نموده و توفيق همگي اين عزيزان را در راه دفاع از آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو انوار قدسي و تابناك بنیانگذار كبير جمهوري اسلامی ايران حضرت امام خمینی(ره) و فرامين فرماندهي معظم كل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

بهرام سرمست

استاندار قم

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha