جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار شهردار قم با آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ خداوند دشمنان ما را احمق آفرید، اقدامی که ترامپ احمق در قبال سپاه انجام داد، نفرت جهانی را علیه خود به وجود آورد، تروریست اعلام کردن نیروی نظامی و دفاعی کشورمان به معنای تروریست اعلام کردن تمام ملت ایران است، اقدام ترامپ علیه سپاه بی پایه است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  حضرت آیت‌الله سبحانی در دیدار شهردار قم با اشاره به نعمت‌های الهی اظهار کردند: باران نعمت است، ولی ما نتوانستیم که از این نعمت به خوبی بهره‌برداری کنیم، اگر مسیل‌ها و مسیرهای عبور آب به خوبی درست شده بودند، این باران‌ها همه اش برای ما نعمت بود.

ایشان  ادامه دادند: خیزش مردم برای کمک به سیل زدگان از شرق تا غرب کشور نمونه‌ای از وحدت اسلامی و انسانی ما است، رسول اکرم(ص) فرمود اگر مسلمانی صدای دادخواهی مسلمانی دیگر را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست.

این مرجع تقلید  افزودند: خداوند دشمنان ما را احمق آفرید، اقدامی که ترامپ احمق در قبال سپاه انجام داد، نفرت جهانی را علیه خود به وجود آورد، تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی و دفاعی کشورمان به معنای تروریستی اعلام کردن تمام ملت ایران است، اقدام ترامپ علیه سپاه بی پایه است.

حضرت آیت‌الله سبحانی نیمه شعبان را شعار شیعه دانست و تصریح کردند: برگزاری جشن‌های ولادت حضرت امام زمان “عجل الله تعالی فرجه الشریف” تعظیم شعائر است و در ایام نیمه شعبان شاهد حضور میلیونی زائرین در قم هستیم، اگر به خوبی از این زائرین پذیرایی کردیم، آن‌ها مبلغانی برای نظام اسلامی و شهر قم خواهند بود.

ایشان خاطرنشان کردند: انتظار سازنده یکی از شعارهای خوب شیعه است که نظیری در دنیا ندارد، این انتظار مایه افتخار شیعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha