جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصاحبه دکتر سودانی با حوزه نیوز

حوزه/ دکتر سودانی گفت: امروز خوزستان صحنه آزمون مردم و مسئولان بوده و امیدواریم مسئولین نیز مانند مردم، از این آزمون سربلند بیرون آیند.

دکتر ناصر سودانی، رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، یک حرکت جهادی، خودجوش و آتش به اختیار، برای کاهش آلام و حمایت از مردم آسیب دیده است، که تأثیر بسزایی در تقویت روحیه تعاون و مقاومت مردم خواهد داشت.

سودانی، کمک به سیل‌زدگان و مردم آسیب‌دیده را نوعی جهاد خواند و در ادامه با اشاره به سخنان حاج قاسم سلیمانی که گفته بودند، خوزستان حرم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: همان‌گونه که جوانان ایران اسلامی در دفاع از حرم حاضر شدند و در این راه سنگ تمام گذاشتند، اکنون نیز این دفاع از حرم، در خوزستان متجلی شده است.

سودانی همچنین گفت: این ستاد، در مدتی کوتاه راه‌اندازی و با تلاش شبانه‌روزی مجاهدانه، توانسته آثار و پیامدهای بسیار مثبتی داشته باشد و آنچه از چشم مسئولین غافل مانده را جبران کند.

رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، با اشاره به برخی اقدامات انجام گرفته از سوی این دانشگاه تصریح کرد: ما نیز به وسع خود، در مجموعه دانشگاه، در کنار دیگر ارگان‌ها، در ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان حاضر شده‌ایم و با ایجاد کمیته ویژه سعی کرده‌ایم، کمک‌های خود را ساماندهی کنیم که از جمله این اقدامات می‌توان به برپایی خیمه‌ای، تحت عنوان ستاد دانشجویی کمک به سیل‌زدگان، اشاره کرد.

سودانی در ارتباط با حضور مردم اظهارداشت: مردم با صبر انقلابی و شکیبایی ایمانی خود، ثابت کردند مردمی بسیار فهیم و ایثارگر بوده و همچون دفاع مقدس دین خود را به اسلام ادا می‌کنند.

وی همچنین درباره اهمیت حضور مبلغین در کنار مردم آسیب‌دیده بیان کرد: حضور روحانیون و جوانان متعهد، در بالا بردن روحیه‌ی مردم آسیب‌دیده و تأمین آرامش روانی آن‌ها، تأثیر بسزایی دارد، که انصافاً طلاب حوزه علمیه خوزستان در این زمینه سنگ تمام گذاشته‌اند.

دکتر سودانی، در پایان گفت: این حوادث عرصه‌ای برای شناسایی خادم از خائن است و امروز خوزستان صحنه آزمون همه مردم است که إن‌شاءالله مسئولین نیز همچون مردم از این آزمون رو سفید و سربلند بیرون آیند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha