پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست میان ادیانی مسلمانان و یهودیان نیویورک به صرف نهار برگزار می شود

حوزه/ در نشست میان ادیانی که قرار است یکشنبه هفته آینده در مرکز انجمن اسلامی منطقه فینگر لیکز در شهر نیویورک آمریکا برگزار شود، از یهودیان به صرف ناهار و هم نشینی میان ادیانی دعوت به عمل آمده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» مرکز یهودی و فدراسیون تواین تایدر و انجمن اسلامی منطقه فینگر لیکز در شهر نیویورک در آمریکا، قرار است یکشنبه هفته آینده 14 آوریل 2019، میزبان نشست میان ادیانی به صرف ناهار باشند.

مارکوس کانتز رئیس مرکز یهودیان در این باره گفت: یکی چیزهایی که شخصا من را اذیت می کند این است که ما دو سازمان اینجا در منطقه داریم، اجتماع یهودیان و جامعه اسلامی و اشتراکات بسیاری با همدیگر داریم، اما تعامل درستی میان ما دیده نمی شود.

کانتز در ادامه افزود که ماه مارس سال گذشته با امام جماعت مسجد ارتباط برقرار کرده و ایده فعالیت میان ادیانی را با او در میان گذاشته بود که با استقبال گسترده از سوی اعضای جامعه مسلمانان روبرو شد.

نشست مذکور قرار است در ساعت 2 بعد از ظهر در مقر انجمن اسلامی برگزار شود و از تمامی اعضای جامعه اسلامی و یهودی بریا شرکت در این مراسم دعوت شده است. شرکت کنندگان می توانند غذاهای گیاهی، سالاد و دسر همراه داشته باشند تا هموطنان شان را از غذاهای لذیذ سنتی شان بهره مند سازند.

در وبسایت جامعه یهودیان نیز آمده است: اشتراکاتی که ما با دوستان و همسایگان مسلمان مان داریم بیش از هر جامعه، گروه و سازمان دیگری است و ما می خواهیم که این اشتراکات را به عنوان دوست جشن بگیریم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha