چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مردی با تیشرت «ترامپ» عزاداران در مسجد کرایست چرچ را اذیت کرد

حوزه/ یک مرد نژادپرست روز گذشته در حالی که تیشرتی با عبارت «ترامپ برای نیوزیلند» به تن داشت، علیه نمازگزاران و بازماندگان حمله تروریستی در مساجد کرایست چرچ فریاد سرداد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thedailybeast، مردی که تیشرت «ترامپ» به تن داشت، به سردادن فریادهای ضداسلامی و اهانت آمیز علیه مسلمانان در خارج از مسجد کرایست چرچ در نیوزیلند اقدام کرد.

به گفته پلیس بعد از ظهر روز چهارشنبه این مرد ناشناس تیشرتی با عبارت «ترامپ برای نیوزیلند» به تن کرده بود و به سراغ مسجد النور، یکی از مساجد نیوزیلند رفته که ماه گذشته مورد حمله تروریستی هولناک و خونین قرار گرفته بود. وی علیه نمازگزاران و بازماندگان حمله تروریستی فریاد سرداده است.  این مسجد مکانی بود که در آن بیش از 40 مسلمان در 15 مارس هنگام نماز جمعه، به خاک و خون کشیده شدند.

به گفته شاهدان ماجرا، این مرد که به ظاهر طرفدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بوده، با زبانی تند و اهانت آمیز فریادهای نژادپرستانه علیه مسلمانان سرداده، مسلمانان را تروریست خطاب کرده و به دوستان و آشنایانی که برای عزاداری عزیزان از دست رفته شان در آن مکان حضور داشته اند گفته که باید این کشور را ترک کنند.

فردی که این برخورد را دیده در صفحه فیس بوک مسلمانان تصویری از او منتشر کرده و گفته است: او 15 دقیقه در محل حضور داشت و سعی کرد به یادبودهای گذاشته شده در جلوی مسجد نیز خسارت وارد کند.

گفته می شود پلیس به بهانه عدم تحریک اجتماعی این فرد را بازداشت نکرده است.

 

لازم به ذکر است در حمله تروریستی مرگبار ماه گذشته در دو مسجد النور و لینوود در شهر کرایست چرچ در نیویورک، حداقل 50 نمازگزار مسلمان در اثر شلیک گلوله یک نژادپرست استرالیایی تبار جان خود را از دست داده و ده ها تن دیگر مجروح شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha