شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سپاه

حوزه/ سپاه پاسداران انقلاب از آغاز تا امروز نقشی بی بدیل در پیشبرد اهداف انقلاب کرده و علاوه بر بعد نظامی، در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی چه در داخل و چه خارج از کشور نقش خود را به خوبی انجام داده و همواره باعث برهم خوردن نقشه های شوم استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان هم​صدا با آحاد مردم ایران، مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن محکومیت اقدام مذبوحانه و احمقانه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست، بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامى براى دفاع از انقلاب، تمامیّت انقلاب و هدفهاى انقلاب و براى مقابله با دشمنان انقلاب به‌‏وجود آمده است. انقلاب هرچه دشمن دارد و دشمنى دارند، به‌‏طور طبیعى در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‏‌اند و حضور دارند، چون پاسدارِ انقلاب است. (امام خامنه ای) 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه در نظام جمهوری اسلامی از آغاز تا امروز نقشی بی بدیل در پیشبرد اهداف انقلاب ایفا نموده است و علاوه بر بعد نظامی، همواره در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی چه در داخل و چه در خارج از کشور نقش خود را به خوبی انجام داده و همواره باعث برهم خوردن نقشه های شوم استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه شده است و به همین واسطه آنان مجبور به انجام اعمال نابخردانه و مضحکه کردن خود در سطح دنیا شده اند.

تروریست خواندن سپاه پاسداران در واقع تروریست خواندن همه مردم ایران است چرا که در واقع همه مردم در هر لباس و قومیتی همواره پاسدار انقلاب و ارزشهای اسلامی و انسانی هستند.

سپاه پاسداران برآمده از آرمان های عدالت خواهانه مردم انقلابی ایران است و دشمنی با سپاه در واقع دشمنی با آرمان های عدالت خواهانه و قرار گرفتن در جنود شیطان است.

ما طلاب، فضلاء، اساتید و مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می داریم و قرار دادن نام مقدس سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکا را شدیدا محکوم می نماییم و جهانیان بدانند که همه ملت ایران، یکپارچه پشتیبان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور اسلامی مان خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha