چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجمع مردم تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین در تجمع حمایتی مردم تبریز از سپاه با لباس پاسداری حضور یافت و گفت: باید به دنبال راه‌های ضربه زدن به اقتصاد آمریکا و شرکایش بوده و اقدامات آنان را مختل کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مردم تبریز در حرکتی خودجوش، در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از آمریکا و سیاست‌های خبیثانه‌اش، صبح امروز مقابل بیت امام جمعه تجمع کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در این تجمع لباس پاسداری بر تن کرد.

امام جمعه تبریز در این تجمع با بیان اینکه امروز برای محکوم کردن اقدام احمقانه کاخ سفید جمع شده‌ایم، خاطرنشان کرد: مردم با این تجمع خودجوش اعلام کردند که همه ما عضو ناپیوسته و غیر رسمی سپاه پاسداران هستیم.

وی اضافه کرد: همه دنیا می‌دانند که آمریکا دولتی تروریست پرور است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم نه تنها ترامپ، بلکه کل ارتش آمریکا نیز تروریست هستند. تروریست اعلام کردن سپاه چیز جدیدی نیست و از سال ۲۰۰۱ در دستور کار رؤسای جمهور آمریکا قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به اینکه رؤسای جمهور قبلی آمریکا از تروریست‌خواندن سپاه هراس داشتند، گفت: اعلام نام سپاه در گروه‌های تروریستی کاری نمادین است چون جرج بوش و واشنگتن بعد از حملات ۱۱ سپتامبر این نهاد را تروریستی می‌خواندند. بسیاری از تحلیل‌گران معتقد بودند تصمیم ترامپ مربوط به انتخابات رژیم صهیونیستی است چرا که این طرح یک روز مانده به انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بیان داشت: ترامپ به دنبال نوعی تفکیک در اقتصاد ایران برای جدا ساختن اقتصاد تحریمی از اقتصاد غیر تحریمی است تا در نهایت سپاه را به عنوان عامل تحریم و مشکلات اقتصادی معرفی نماید. ما هم باید به دنبال راه‌های ضربه زدن به اقتصاد آمریکا و شرکایش بوده و اقدامات آنان را مختل کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از اثرهای اقدام آمریکا در قراردادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، تعمیق وحدت ملی بین گروه‌های مختلف در کشورمان است و همه یکصدا به حمایت از سپاه پاسداران پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم افزود: هشتگ «من یک پاسدار هستم» به یکی از داغ‌ترین‌ مباحث در فضای مجازی مبدل شده است و همه به حمایت از سپاه پرداختند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ضمن تشکر از  پیشقدم شدن مردم تبریز در این جریان انقلابی، گفت: ما حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه حمایت‌های امام گونه مقام معظم رهبری اعلام می‌داریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha