شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کرمپور

حوزه/ نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین گفت: افزایش اتحاد، همدلی و انسجام در بین مسئولان و مردم یکی از آثاری است که پس از اقدام آمریکا در کشور حاکم شده، همچنین تبعات این اقدام خصمانه در خارج از کشور نیز این است که آمریکا دیگر جایی در منطقه ندارد.

 کوروش کرمپور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا خود را تحت امر نتانیاهو می داند از این رو با هر اقدامی در صدد است تا در منطقه پیروز شود.

وی افزود: سپاه پاسدارن در دفاع از مردم مظلوم، یمن، لبنان، سوریه و فلسطن نقش موثری دارد؛ هر ملتی مظلومی که از سپاه پاسداران درخواست کمک کرده، سپاه به کمک آن شتافته است.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین تصریح کرد: امروز آمریکا نهادی را در لیست تروریست ها قرار داده است که نقش اول کمک به مردم سیل زده را ایفا می کند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش اتحاد، همدلی و انسجام در بین مسئولان و مردم یکی از آثاری است که پس از اقدام آمریکا در کشور حاکم شده، همچنین تبعات این اقدام خصمانه در خارج از کشور نیز این است که آمریکا دیگر جایی در منطقه ندارد.

 کرم پور ادامه داد: اقشار مختلف مردم از جمله حوزویان حمایت خوبی را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته اند که باید از این حمایت جانانه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha