چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ائمه جمعه با حضور در بین سیل زدگان علاوه بر ایجاد دلگرمی در انعکاس خواسته های مردم و پیگیری مشکلات آنها، تا حل کامل مشکلات در کنار مردم خواهند بود .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گردهمایی فصلی ائمه جمعه که شامگاه چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشت: ائمه جمعه استان لرستان با وفاق و همدلی در راستای تقویت بنیه دینی و فرهنگی استان در تلاش هستند و با تلاش وافر مطالبات و خواسته های مردمی را پیگیرند و در این راستا اقدامات چشمگیری انجام داده اند .

وی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش بسزایی در بصیرت افزایی آحاد جامعه در مقابل هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب دارند، خاطر نشان کرد:ائمه جمعه همواره در تریبون نماز جمعه در پیگیری مشکلات مردمی تلاش کرده اند تا به دنبال احقاق خواسته های مردمی باشند .

امام جمعه خرم آباد و رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه همدردی و همراهی با مردم از دیگر رسالت های ائمه جمعه است، گفت: ائمه جمعه در همه حال در کنار مردم بوده و هستند و مردم نیز همواره روحانیت را امین و پناه خود می دانند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: ائمه جمعه با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جامعه تلاش خود را بکار می گیرند .

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه با اشاره به وجود خسارات فراوان سیل اخیر به زیر ساخت های شهری و روستایی استان بویژه در شهرهای پلدختر، معمولان و دوره چگنی بیان داشت: اطلاع رسانی و اقدامات موثر مسئولان و کارشناسان موجب پیشگیری از تلفات انسانی هزاران نفری شد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با بیان اینکه ائمه جمعه، طلاب و مبلغان در سیل اخیر در کنار مردم بوده اند و همواره در امدادرسانی و خدمت رسانی به همنوعان خود حاضر هستند افزود: ائمه جمعه در این ایام با حضور خود در بین مردم علاوه بر ایجاد دلگرمی در انعکاس خواسته های مردم و مشکلات آنها نیز همت خود را بکار گرفته اند و تا حل کامل مشکلات در کنار مردم خواهند بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha