جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی ، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه داستان سوریه و عراق از نظر دشمنان تمام شده بود، گفت: این خواست ملت ایران و اقتدار سپاه بود که مانع برآورده شدن خواب‌های دشمنان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز در مراسم تجلیل از طلاب فعال در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه 1440 که به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد گفت: کسی که شرایط را برای اعتکاف کنندگان فراهم کند مخاطب خداست چرا که حضرت ابراهیم مخاطب خدا بود.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران، افزود: این اقدام نشان می‌دهد که سپاه نه تنها در کشور و منطقه، بلکه در جهان از اثرگذاری بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: اقدام احمقانه دشمن نشان دهنده اوج ترس و ذلت دشمنان از ملت ایران و به ویژه نیروی نظامی و انقلابی کشور است.

وی با بیان اینکه داستان سوریه و عراق از نظر دشمنان تمام شده بود، گفت: این خواست ملت ایران و اقتدار سپاه بود که مانع برآورده شدن خواب‌های دشمنان شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: بنا به استناد به آموزه‌های قرآنی که دشمنان از احمقان هستند، این اقدام آمریکایی ها، وحدت و همدلی بزرگی را در بین کارگزاران، احزاب و ملت ایران ایجاد کرده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha