پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمک رسانی طلاب مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز به سیل زدگان گلستان

حوزه/ علاوه بر طلاب مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز که از روزهای نخست جاری شدن سیل در حال امداد رسانی به هموطنان هستند، گروه‌های جهادی مدارس علمیه تبریز برای اعزام به مناطق سیل‌زده سامان یافته‌اند.

حجت الاسلام ذاکر قاسم‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز اظهار داشت: جلسه مدیران مدارس علمیه و مراکز حوزوی تبریز در خصوص نحوه کمکرسانی به سیلزدگان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و رییس شورای حوزه علمیه استان برگزار و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد بخشی از حقوق کارکنان و اساتید حوزههای علمیه به صورت داوطلبانه به هموطنان سیلزده اختصاص یابد.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجانشرقی با اشاره به حضور گروه جهادی مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز در مناطق حادثه دیده شمال کشور از ابتدای سال، خاطرنشان کرد: طلاب و اساتید مدارس علمیه استان آمادگی خود را برای حضور در مناطق سیلزده اعلام کردهاند و گروههای جهادی مدارس علمیه تبریز، بناب و مراغه از نخستین روزهای جاری شدن سیل مشغول امدادرسانی به هموطنان میباشند.
حجتالاسلام قاسمزاده اضافه کرد: گروههای جهادی بقیه مدارس علمیه تبریز و شهرستانها نیز تشکیل و ساماندهی شده که قرار است با اعلام نیاز مسئولان و رابط حوزه علمیه استان در مناطق حادثه دیده، برای کمک و امدادرسانی در زمینههای مختلف عازم استانهای لرستان و خوزستان شوند.
وی با تأکید بر اینکه طلاب و روحانیون تا پایان مشکلات در کنار مردم سیل زده خواهند بود، گفت: مدارس علمیه و مراکز دینی و حوزوی با تمام توان خود در خدمت سیلزدگان است؛ ما در قبال جامعه مسئولیت داریم و با تقویت همدلی در پیشبرد اهداف و ماموریت های حوزه و روحانیت موفقتر خواهیم بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha