پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ هر زمانی که انقلاب و کشور به کمک و پشتیبانی سپاه نیاز داشته، پیشگام بوده و به خوبی آسایش و امنیت ملت ایران را فراهم کرده است که باید قدردان این سبز پوشان قهرمان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی اشاره کرد و گفت: دشمنان برنامه های متعددی علیه ایران و نیروهای مسلح ما پیاده کرده اند و همواره نتیجه عکس می گیرند، اما عبرت نگرفته و به توطئه وخباثت های خود ادامه می دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: توانمندی و قدرت بازدارندگی ما سبب شده تا دشمن در حساب و کتاب خود به قطعیت برسد که ضرر هر اقدام علیه انقلاب و نظام بیش از نفع آن خواهد بود.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی از بدو تاسیس همواره مورد خشم و کینه دشمنان بوده و این نیروی ارزشمند بارها در مقابل دشمنان در صحنه های مختلف با اقتدار  ایستاده و توطئه های شوم آنها را خنثی کرده که نمونه آن مبارزه با داعش در سوریه و عراق بود.

وی اظهار کرد: هر زمانی که انقلاب و کشور به کمک و پشتیبانی سپاه نیاز داشته، پیشگام بوده و به خوبی آسایش و امنیت ملت ایران را فراهم کرده است که باید قدردان این سبز پوشان قهرمان باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: خدمات و فعالیت های اجتماعی سپاه به خوبی نمایان است و در کمک به مردم گرفتار در سیل با قدرت وارد عمل شده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha