پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 488059
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
اعلام حمایت قاطع حوزه و روحانیت گیلان از سپاه

حوزه/ جمعی از مسئولین نهادهای حوزوی و دینی، روحانیون، اساتید و ائمه جمعه استان امروز در نشستی با حضور سردار محمد عبداله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، حمایت همه جانبه خود را از تلاش ها و مجاهدت های انقلابی مجموعه سپاه اعلام داشتند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در رشت، پس از حرکت وقیحانه و غیرقانونی رئیس نابخرد دولت آمریکا، همچنان سیل حمایت های اقشار مختلف مردم و مسئولین از مجموعه سپاه و تقدیر از ۴۰ سال تلاش و مجاهدت آنها در دفاع از انقلاب اسلامی و مظلومان دنیا ادامه دارد.

در همین راستا جمعی از مسئولین، کادر، اساتید و روحانیون حوزه های علمیه و نهادهای فرهنگی-دینی استان از جمله مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و ... با حضور در سالن جلسات سپاه قدس گیلان و نشست با سردار محمد عبداله پور فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، حمایت همه جانبه خود را از این نهاد مردمی و انقلابیِ حامی مظلومان اعلام نمودند.

جمعی از مسئولین استانی در این جلسه به نمایندگی از سایر مدیران و ائمه جمعه به سخنرانی پرداختند و ضمن اعلام انزجار از سیاست های خصمانه و غیرعقلانی دولت مستکبر آمریکا، اقدام متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران را خواستار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha